פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהירות גלישה והורדה איטיים משרתים בחו"ל עקב חשד לחסימת רוחב פס ע"י 012 סמייל נושא התלונה:
טיילור דניאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שידרגה 012 את רוחב הפס שלי ל-5 מגה ללא תוספת תשלום וזאת עקב כשלי שירות חוזרים ונשנים ועל מנת למנוע ממני מלהתנתק. עליי לציין שהנני לקוח ותיק של 012, מאז שנת 2001 - עוד לפני המיזוג שלה עם אינטרנט זהב, וזאת ללא סיום התקשרות ביננו לאורך כל התקופה.

לאחרונה גיליתי להפתעתי שמהירות הגלישה וההורדה שלי משרתים בחו"ל היא בפועל נמוכה מאוד, וזאת למרות שאני גולש ב-5 מגה. בדיקות מהירות שערכתי בכמה אתרים ידועים בארץ ובחו"ל שבודקות מהירות הורדה והעלאה, הראו לי שמהירות ההורדה שלי נשארת תקינה על 5 מגה, כמו שהיא צריכה להיות. אך בפועל כשאני מנסה לגלוש, הגלישה נורא איטית. וכן ההורדות הקבצים בפועל איטיות.
לדוגמא, אם לפני הבעיה מהירות ההורדה שלי לא הייתה יורדת מ-550kb, אז עכשיו היא לא עוברת את ה-10kb. ושוב, אתרי בדיקות המהירות ממשיכים להראות לכאורה שהכל תקין.

כדוגמא לכך, אציין את אתר Rapidshare שבו ברשותי משתמש פרימיום, שמאפשר לי להוריד קבצים ללא הגבלה ובמהירות ההורדה המירבית שרוחב הפס שלי מאפשר. נכון לעכשיו ההורדה דרך Rapidshare הינה איטית להחויר. דוגמא נוספת היא אתר Youtube, שהגלישה בו נעשתה איטית מאוד. תופעה שאינה צריכה לבוא כשגולשים במהירות גבוהה של 5 מגה.
אדגיש, שבעיות אלו לא היו לפני השדרוג המדובר, אז כמובן גלשתי במהירות של 1.5 מגה. אי לכך, אין שום סיבה הגיונית שיכולה להסביר מדוע הגלישה וההורדה במהירות של 5 מגה תהיינה איטיות כלכך.

כצפוי, בשיחות שערכתי עם מספר לא מבוטל של מוקדנים בשירות התמיכה של 012 בתקווה להביא פיתרון לתופעות הללו, לא רק שלא נמצאו פתרונות, אלא שהספק מתנער מאחריות ומחפש אשמים ותירוצים ישנים כמו: הבעיות הן בשרתים מחו"ל ולא קשורות אליהם, המלצות להחלפת הנתב שברשותי, תקלה בשל בעיות מזג אויר סוער, בעיות בקו הטלפון בבית וכן ביצוע בדיקה מול אתרים, שהגלישה דרכם ידועה להם מראש כתקינה. אלו הסברים שאין להם שחר, משום שהבעיה נוצרה מיד לאחר שדרוג רוחב הפס. עם זאת, פעלתי לפי הנחייתם של מוקדני התמיכה, אך הבעיה לא נפתרה. בנוסף, טיפול לקוי מול צוות האינטרנט המיוחד שלהם לא רק שלא העלה חרס, מה גם שהמוקדן לא טרח לחזור אליי ולעדכן אותי בהמשך הטיפול. נאלצתי אני, כבכל פעם, ליזום בעצמי את השיחה עימם.

בבדיקות שערכתי בפורומים באינטרנט ובקרב חבריי המשתמשים בשירות 012, מצאתי כי מספר לא מבוטל של גולשים מתלונן על תופעות של גלישה והורדה איטיות בזמן האחרון, והספק ממשיך להטיח האשמות בכל הסובב לו ומתנער מאחריות. ההרגשה הכללית היא, שיש חשד שספקית האינטרנט 012 סמייל חוסמת בצורה מכוונת רוחב פס למשתמשים בעלי רוחבי פס גבוהים.

אינני יודע את החוק באשר לעניין זה, אך בכוונתי לבדוק את העניין לעומק. כלקוח ותיק כלכך אני מרגיש פגוע ומנוצל ע"י 012 סמייל. אני חושב שהשירות שהיא מעניקה הוא מתחת לכל ביקורת בלשון המעטה, ואני בהחלט שוקל לסיים את ההתקשרות עימה מיידית ולעבור לחברה אחרת.
אדגיש, שבכוונתי לשלוח פנייה בנושא לגורמים נוספים ולהאיר את עיניו של הציבור.
לא נשמע לי הגיוני שמגבילים רוחב פס, הרי אם אני גולש ברוחב פס 5 מגה, זה מה שאני מצפה לקבל. ואם אכן טענותיי יבואו על צדקן, לא אהסס להגיש תביעה כנגד החברה ולפרסם את פרצופה האמיתי בכל מקום אפשרי.


אודה לבדיקתכם ולתגובתכם.

דניאל




עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן הסבר מפורט לבעיה ומתן פיתרון ריאלי, התנצלות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר טיילור טופלה לשביעות רצונו ע"י נציג ממחלקת תמיכה טכנית תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה