פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 36756 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה המקורית היא על הקפצת מחיר וחיוב מופקע בחשבון .כנראה שאין מנוס מלתבוע את אינטרנט זהב .משיחה נוספת שהייתה לי עם נציגת "שירות" בשם מורן (מפניות הציבור)על תלונה קודמת שלי ,הוסבר לי שוב שזו אשמתי שחוייבתי בסכום גבוהה ממה שאישרתי במקור והוחלט לפצות אותי ב5 שח עבור כל חודש משנת 2007,(הקפצת מחיר שלהם גבוהה מ5 שקלים והיא משנת 2006).מורן( מפניות הציבור )הסבירה לי שלה קרה אותו המקרה עם חברת בזק וחייבו אותה במחיר כפול ושזה ממש תקין לבצע חיוב שכזה ,,אני בשוק ובהלם מהניסיון להרגיע אותי בצורה הזו ,אינטרנט זהב חיים בעולם שבו אם יש גנבים אז גם להם מותר לגנוב !! ושכולם עושים את זה . אני מזמין את כל החברים שבאתר שנפגעו באופן דומה לפתוח בהליכים משפטיים נגד אינטרנט זהב ולתבוע אותם בתביעה ייצוגית כנראה שעד שהם לא ישלמו על מה שהם עושים הם ימשיכו בשלהם .הפעולה שאינטרנט זהב עושים שווה לגניבה (אני לא אישרתי שום חיוב שכזה בכרטיס האשראי שלי !!!!!!!!!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא+הפרשים והצמדות והתנצלות !!!!!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר נובחוב טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה