|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי הצעת מחיר להתחבר לשרותי האינטרנט של 012 סמייל מנציג המכירות של החברה - ולמחרת הנציג חזר אלי והחלטתי להתחבר.
הנציג ביקש ממני לא להתנתק מהספק הנוכחי 013 - רק אחרי 48 שעות.
התחברתי וראיתי שהכל בסדר אז החלטתי להתנתק מיד מ013 למרות בקשתו.
כשהתקשרתי לנתק את שירותי013 נאמר לי שאני מחויבת לעוד 11 חודש בגלל שעברתי מבצע לפני חודש.
התקשרתי מיד חזרה ל-012 להגיד להם לנתק אותי מיד מהשרות שלהם- כי זה לא שווה לי לשלם קנס של כ-600 ש"ח אך הם סירבו למרות שעברו רק מס' שעות ספורות.
האם יש חוק שאפשר לבטל עיסקה תוך 24 שעות??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פנייתה של גב' גולדצין טופלה ע"י נציג במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. |
פתרון: |
|
|
|