פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מנסה להגיע לשירות הלקוחות כבר כמה ימים אך ללא הועיל. באתר הבית של 012 סמייל רשום ששירות הלקוחות עובד עד 20:00 אך כנראה שבפועל מסיימים הרבה לפני כי נתקלת רק במוקד הודעות. כמובן שהשארתי את השם והטלפון מס' פעמים אך אף אחד לא טרח לחזור אליי.
אני מחוייבת במחיר מאוד גבוה באינטרנט למרות שהמחירים בשוק הרבה יותר נמוכים.
כל יום שעובר אני ממשיכה לשלם לכם סכומים גבוהים כי אני לא מצליחה לתפוס את שירות הלקוחות הידוע בזמני ההמתנה הגבוהים.
במידה ונציג לא יחזור אליי אני אבטל את כרטיס האשראי שלי ואתחבר לחברה אחרת ומבחינתי תוכלו להעביר את המנוי שיהיה ללא לגלישות לטיפול עו"ד כי אתם לא תעשקו אותי - יש גבול.
מאוד פשוט - אני מעונייינת לדבר עם נציג בכיר בשירות. אפילו לא ביקשתי מנהל. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' בגים טופלה ע"י נציגה במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה