פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקב תקלה בה אשם טכנאי של חברת 012, הוטל עלי קנס בשווי 2000 ש"ח! נושא התלונה:
מלינרסקי תומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד אתר Tluna,
שמי תומר מלינרסקי (פרטי קשר מצורפים בסוף הודעה זו) וברצוני לשתף אתכם בנושא אופי הטיפול של חברת 012 בלקוחותיה. פרטי הסיפור כדלקמן:
1. זה מספר שנים הייתי מחובר לשירות האינטרנט של 012. בתחילת שנת 2008 שדרגתי את רוחב פס הגלישה שלי לחיבור של 10 מגה.
2. החיבור התגלה כלא תקין במהלך השנה. בנובמבר התקשרתי לקו הטכני של 012. נמסר לי כי ככל הנראה הנתב שלי הינו ישן ובעל גרסא שאינה תקפה. הטכנאי שדרג את הגרסא של הנתב מרחוק. כתוצאה מתהליך זה הנתב נשרף (המונח הטכני בו השתמשו נציגי 012). הנתב התקלקל עקב פעילות הטכנאי מרחוק.
3. התקשרתי להתלונן בנושא. סוכם ביני לבין נציג שירות של 012 בשם דודו, בו יוחלף הנתב בנתב חדש בעבור עלות של 199₪ ובנוסף יורדו 50 ₪ מהתשלום החודשי הקבוע.
4. שבוע לאחר מכן הופיע בחשבון הבנק שלי חיוב של 25 שקלים המוגדר כ-1 מתוך 24 תשלומים.
5. התקשרתי להתלונן בפני נציגת שירות בשם מירי. מירי ענתה כי ההסכם שרשם דודו הוא שיחייבו אותי חודשית ב-25 שקלים וייתנו לי מחיר מוזל של 50 שקלים וההתקנה חינם. הבהרתי לה שזה אינו ההסכם כפי שסוכם איתי.
6. כששאלתי את מירי, מתי נגמרת ההתחייבות שלי כלפי 012 על מנת שאוכל להחליף ספק, מסרה לי כי ההתחייבות כלפי 012 נגמרת בנובמבר 2009. נמסר לי כי ברגע שהסכמתי למבצע המוזל גם הסכמתי להתחייבות נוספת של עוד שנה. אמרתי כי הדבר לא נעשה בידיעתי או בהסכמתי. מירי מסרה בתגובה שאם ברצוני יחזירו אותי למחיר המקורי וההתחייבות תיגמר ב-3 בינואר 2009.
7. ביקשתי להתנתק מהשירות. העבירו אותי לנציגת שירות בשם מורן, היא מסרה לי כי העניין יועבר לטיפול וכי אני אקבל זיכוי בגין התשלומים שנגבו שלא כדין. כמו כן נמסר לי ש 199 השקלים אותם ציין דודו הם עבור ההתקנה בלבד וכי לא אחויב בגין ההתקנה.
8. לאחר שבוע, בתחילת ינואר, יצר עימי קשר נציג בשם תמיר. הוא טען כי הוא קרא את ההסכם כפי שכתב אותו דודו וכי לפי טענתו עדכנו אותי בכל הפרטים בטרם עת ולכן אין לי עילה לקבלת זיכוי אך באפשרותי להתקשר לשירות הלקוחות ולבקש שינתקו אותי במיידי.
9. חברת 012 אף חייבה אותי ב-199 שקלים נוספים עבור ההתקנה, אף על פי שארבעה נציגי שירות מסרו לי שלא אחויב על כך וכן כי גם המחיר המוזל אותו סדרו לי במבצע הינו לחצי שנה בלבד.
10. כשהתקשרתי על מנת לנתק את הקו. נמסר לי במפורש כי תמיר קבע שאם ברצוני להתנתק עלי לשלם קנס של 1200 שקלים היות ואני מתנתק בתחילת התחייבות, אף על פי שמעולם לא הסכמתי לכך ואף על פי שמירי מסרה לי במפורש כי תבטל את הנושא. כמו כן, המחיר המוזל אמור על פי דברי 012 להיכנס בפועל רק מחודש ינואר כך שמעולם לא קיבלתי אותו בפועל. תמיר בתגובה מסר שאין לו מושג מדוע ציינו את שמו בנושא וכי אין לו דבר בעניין אולם אקבל זיכוי לגבי 199₪ שנגבו שלא כדין בגין ההתקנה. מירי התנצלה אם הטעתה אותי בנושא ביטול ההתחייבות אולם טוענת שעתה מאוחר מדי.
11. לבסוף, נמסר לי כי באפשרותי שתי ברירות: או להישאר לקוח בניגוד לרצוני ב-012 ולשלם 600 שקל + מחיר חודשי (ולקבל זיכוי של 300 שקל בלבד במחיר החודשי) או לחליפין להתנתק ולשלם סה"כ 1800 שקלים וכל זאת עקב תקלה שמלכתחילה חברת 012 אחראית עליה.

אני פונה אליכם כי איני יודע מה עוד עלי לעשות על מנת להתמודד עם מצב זה. אני מודע לכך שעשיתי הסכם עם חברת 012, אולם הסכם זה בוטל ברגע ששונו סכומים, התווספו עלויות, הוספו תנאי התחייבות ועניינים נוספים אשר לא הובאו לידיעתי או הסכמתי בטרם עת. לפיכך, אין ברצוני להיות לקוח של חברת 012 ולכן אני מבקש שינתקו אותי מהשירות וכי לא אחוייב עבור מבצע מוזל שאיני לוקח בו חלק וכן עבור מכשיר שקולקל שלא באשמתי אלא על ידי טכנאי החברה.

אודה לכל עזרה שתוכלו להגיש בנושא.

בכבוד רב,
תומר מלינרסקי , כתובת: סירני 10 גבעתיים 53241, טלפון נייד : 0528687235
כספי סוג הנזק :
נדרש החזר מלא עבור תשלומים שנגבו שלא כדין וכן שיבוטל הקנס עבור ההתנקות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מלינרסקי טופלה לשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה