פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק, יחס פוגע ומעליב, מכירה במרמה, בריונות, חיוב שלא כחוק, נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
מוקד מכירה,שרות לקוחות,קשרי לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנסה בקצרה לתאר את השתששלות העניינים /חוויותי המזעזעת כצרכן מול החברה 012, המתנהלת, למעשה, לא כחברה המחוייבת לכבד את החוק ולעמוד בו, אלא כחבורת בריונים המנסה לשלול מאנשים את זכויותיהם הצרכניות, כפי שהן מפורטות בחוק להגנת הצרכן .
המקרה החל כשאר ביקשתי לברר על התחברות לאינטרנט התקשרתי וענתה לי נציגה, שכנראה הייתה להוטה מדי לקבל את עמלת המכירה. למרות שביקשתי מסלול ללא התחייבות המשיכה להציע מסלול בהתחייבות תוך קביעה כי " לא אמצע דיל טוב יותר" ושאלות ישירות בנוגע לסוג כרטיס האשראי ומספרו.
נציגת המכירות, המשולהבת לקבל את עמלתה, המשיכה להפעיל עליי לחץ רב לקבל החלטה שלא נעשתה בדיעה צלולה מפאת לחץ.
למחרת היום ביקשתי לבטל את המנוי ואת השרות בשל זמןן ההמתנה הרב של שרות הלקוחות (28 דקות בשיא), ומכאן החלה מסכת היסורים.
המתנות ארוכות,יחזרו אליך תוך שעתיים, התקשרות שוב המנהל עסוק, עוד חצי שעה, העברה וניתוק, הפנייות למוקד הודעות והשארת מספר טלפון... אף אחד לא חוזר אליי.
שלחתי בפקס את דרשיתי להתנתק ולבסוף אחרי 3 ימים חזרה אלי נציגת קשרי לקוחות(הגר/ הדר) ושוב דרשתי לקיים את זכותי כחוק לבטל את העסקה, כעסקה טלפונית, הניתנת להתרה עד 48 שעות מרגע ההחלטה, הסברתי כי זו זכותי על פי החוק ואף הודעתי להם שאני מוכן לשלם את הסכום היחסי של הזמן שגלשתי עבור יום וחצי.
בנוסף ציינתי כי התיעצתי עם עו"ד, שלחתי פקס נוסף בו אני מבקש לבטל את המנוי (הם אישרו שקיבלו פקס זה), על פי הם היו חייבים להודיע לי על תנאים מגבילים לביטול העסקה הם לא עשו זאת.
תגובתה המזלזלת כי אין באפשרותי לבטל את העסקה והיא לא תעשה זאת עד אשר אסכים לשלם את מלא ההתחייבות (תשלום של שנה עבור יום וחצי ), כל טענותי כי שירות ומוצר בעיני החוק חד הם נפלו על אוזן ערלה.
כשביקשתי לדבר עם הממונה עליה הסבירה לי כי אין אפשרות כזו והוא יחזור אלי במספר הטלפון הסלולרי שלי תוך 24 שעות.אין עם מי לדבר.
נציגה גסת רוח ובוטה זו דיברה אליי כאילו אני חייל והיא המפקדת (תקשיב, הרמת קול, תשובת נראה לך) , על נושא זה אגיש תלונה נפרדת, כנגד נציגה גסת רוח זו אישית.
התייעצתי בשנית עם עורכת דין, והיא הבטיחה לי כי לא זו בלבד שזכותי, המעוגנת בחוק, לבטל כל עסקה טלפונית באשראי תוך 48 שעות אכן תקפה במקרה זה, אלא שאף יש לי את הזכות לבטל כל עסקה הנוגעת לשירות או מוצר, שדינם חד הוא, תוך שבועיים מרגע ההחלטה, וכי הסיפור הנו עילה לתביעה משפטית.
אני דורש לכבד את החוק ולא להשתמש בשיטות הגובלות בהפחדה כדי לאלצני לשלם עבור שירות לו איני מעוננין.
התנהלותה הבריונית של החברה, הטונים המבזים והלועגים בהם השתמשה נציגת השירות בשיחתה איתי וכן הנטיה הברורה לנסות ולגזול מצרכן את זכותו לבחירה חופשית ולנסיגה מעסקה שנוצרה תחת לחץ לא הגיוני מותירים בי רושם חד וחלק כי מדובר בחברה שאינה מתנהלת ביושר וכי יש להזהיר את הציבור מפניה.
באם לא תבוטל העסקה על שמי, אעשה ככל שיכולתי כדי לספר את סיפורי ולפנות לכל גוף המתמחה בבעיות הקשורות בזכויות צרכניות, כדוגמת המועצה לצרכנות, כלבוטק,משרד התקשורת, וכל אתר אינטרנט העוסק בבעיות מול חברות המחפשות אך ורק לעשוק את הצרכן תוך גזילת כספו,, בנוסף כל במה אחרת אותה אוכל למצוא, כולל פניה לבית המשפט .
הדבר עולה לי בזמן יקר, בעצבים, ואינו חלק מהתנהלות חוקית של חברה
לא ברור לי כיצד חברה כמו 012 מרשה לעצמה לנהוג באופן מחפיר כזה בלקוחותיה, פוגעת בשמה ומונעת מעצמה לקוחות עתידיים.
לפי כמות התלנות הרבה מאוד באתר כנגד חברה זו אולי כדאי כי משרד התקשורת יבטל לאלתר לחברה את הזיכיון.פשוט בושה וחרפה למדינה שמאשרת עלפי חוק לחברת גזל זו להתקיים.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
ביטול מיידי של השרות, פרסום מכתב התנצלות באמצעי התקשורת. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברדוגו טופלה ע"י נציגת מחלקת קשרי לקוחות תגובה:
ראה תגבוה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה