פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להיתנתק מהאינטרנט של 012 גם לאחר התשלום נושא התלונה:
לביא אבי שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי בעל 2 מנויים מתאריך 15/1/08 ביקשתי להיתנתק מהמנוי בערך 12/08 מיום ההודעה על ההתנתקות ניתקו אותי לאחר שבועיים וחייבו אותי בתשלום של עוד שבועיים בלי להשתמש באינטרנט בכלל, ביקשתי להתנתק מהמנוי השני אמרו לי שבועיים לפני תתקשר וננתק, כל יום התקשרתי וזה לא נגמר, ביקשו שאשלם את החוב שילמתי בכרטיס אשראי, ועדיין מבקשים עוד חוב לשלם וכל יום טלפונים וזה לא נגמר, המנוי שלי השני מסתיים 15/1/09 ביקשתי מפורשות שאני לא מעוניין יותר באינטרנט אני מוכן לשלם את החוב אבל שלא יהיה קשור לניתוק בפועל, אמרו אנחנו לא ננתק עד שתשלם את החוב, שילמתי בכרטיס אשראי בתאריך 12/1/09 את החוב שאלתי אם זה סופי אמרו כן, אמרו לי ייתקשרו אליך מקשרי לקוחות מחר ולא התקשרו, אני התקשרתי שוב אמרו להתקשר לגביה ואחרי כן לקשרי לקוחות ואני לא יודע אם יינתקו אותי עד 15/1/09, התשלום לא שייך לניתוק, פשוט אני רוצה להתנתק ואני אשלם את החוב עד 15/1/09 , כאן אני מרגיש שלא יינתקו אותי וייגבו ממני אינטרנט גם לאחר 15/1/09 שהמנוי צריך להסתיים, השימור לקוחות שלהם מנסה להתיש אותי יום יום וזה לא נגמר, אמרו אתה תהיה מחובר עד סוף התהליך, הבקשה לסיים מנוי בזמן לא שייכת לתשלום, אני מוכן לשלם רק שיינתקו מייד, הבהרתי להם 5 פעמים שאני אתבע אותם תביעה ייצוגית ולא אכפת להם,
עוגמת נפש עלבון, זמן וביזבוז טלפונים , רשום במחשב שלהם פניות שלי קרוב ל- 4 שעות נטו בערך 20-25 פניות סוג הנזק :
לחייב אותם בקנס על כל הנזקים שגרמו לי וגם לאחרים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר לביא טופלה ע"י נציג ממחלקת פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה