פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לתת שירות לרשת אלחוטית על אף התשלום החודשי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/1/09 פניתי לחברה לשם קבלת שירות עקב תקלה שהיתה לי ברשת האלחוטית,נציג החברה בשם איליה ניסה לפתור את הבעיה במשך שעתיים וחצי ולבסוף הודיע לי כי הראוטר שלי פגום ויש להחליפו,הוא לא ציין בפני כי עלי להחליפו רק בחברה כי אחרת לא אקבל שירות,ביום ראשון רכשתי ראוטר חדש ומייד התקשרתי לחברה על מנת שיסייעו לי לחברו ולהעיל סוף סוף את הרשת,להפתעתי הרבה נאמר לי שכיון שלא רכשתי את הראוטר אצלם הם לא מוכנים לסייע לי לחבר את הראוטר , כל בקשותי לא עזרו וגם המנהלים כמו שי כצמן לא רצו לסייע.פניתי לשירות לקוחות ודיברתי עם שירן שטענה כי לא אוכל להפסיק את השירות שאני מחוייב לו (גם אם לא אקבל שירות לרשת) ואם
אני רוצה להתנתק מהם עלי לשלם קנס של 730 ש"ח (משמעותו תשלום מלא עבור השירות עד תום מועד ההתחייבות שלי,כלומר עלי לשלם לחברה תשלום מלא גם כשהם לא מוכנים לתת לי שירות עבור כספי.
אשמח אם תוכלו לטפל בתלומתי זו בהקדם על מנת שאוכל לעזוב את החברה ולעבור לחברה אחרת שתתן לי שירות על הרשת האלחוטית שלי.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר סנטו טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה