לא מוכנים לתת שירות לרשת אלחוטית על אף התשלום החודשי |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/1/09 פניתי לחברה לשם קבלת שירות עקב תקלה שהיתה לי ברשת האלחוטית,נציג החברה בשם איליה ניסה לפתור את הבעיה במשך שעתיים וחצי ולבסוף הודיע לי כי הראוטר שלי פגום ויש להחליפו,הוא לא ציין בפני כי עלי להחליפו רק בחברה כי אחרת לא אקבל שירות,ביום ראשון רכשתי ראוטר חדש ומייד התקשרתי לחברה על מנת שיסייעו לי לחברו ולהעיל סוף סוף את הרשת,להפתעתי הרבה נאמר לי שכיון שלא רכשתי את הראוטר אצלם הם לא מוכנים לסייע לי לחבר את הראוטר , כל בקשותי לא עזרו וגם המנהלים כמו שי כצמן לא רצו לסייע.פניתי לשירות לקוחות ודיברתי עם שירן שטענה כי לא אוכל להפסיק את השירות שאני מחוייב לו (גם אם לא אקבל שירות לרשת) ואם
אני רוצה להתנתק מהם עלי לשלם קנס של 730 ש"ח (משמעותו תשלום מלא עבור השירות עד תום מועד ההתחייבות שלי,כלומר עלי לשלם לחברה תשלום מלא גם כשהם לא מוכנים לתת לי שירות עבור כספי.
אשמח אם תוכלו לטפל בתלומתי זו בהקדם על מנת שאוכל לעזוב את החברה ולעבור לחברה אחרת שתתן לי שירות על הרשת האלחוטית שלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|