|
|
|
|
|
|
אי ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה ותיקה של חברתכם מזה שנים. עקב עזיבת ביתי ביקשתי ממוקד השירות שלכם לנתק אותי משירות האינטרנט המהיר לתקופה של 6 חודשים. מסתבר שנציגת שירות של חברתכם שדרגה את מהירותי על אף שאמרתי כי עליי לבדוק מחירים עם ספק התשתית. משעשתה כך מסתבר כי חוייבתי לתקופת התחייבות בחברתכם.
למיותר לציין כי המהירות לא שודרגה מעולם במחשבי והמשכתי לגלוש במהירות הישנה אך עם זאת התעקש נציג השירות שאני מחוייבת כעת למהירות החדשה וכי במידה והנני מעוניינת להתנתק עליי לשלם דמי יציאה.
הצעת פתרון נוספת שהצעתי לנציג היא השהיית המנוי לתקופה של חצי שנה- אך גם זאת לא הצליח הנציג לאשר, אלא אישר השהייה לתקופה של 3 חודשים בלבד.
זוהי עבירה על החוק, אני דורשת לאלתר את ניתוקי מחברתכם, אינכם יכולים להכריח לקוח להישאר מחוייב לכם.
חבל שכך אתם בוחרים להתייחס ללקוחות ותיקים שלכם ואינכם יודעים להעניק שירות ללקוחות אשר עוזבים את ביתם. חברה כ012 צריכה לדעת לתת שירות גם ובעיקר במצבים כאלו. לא יעלה על הדעת כי בעיות כאלו צריכות להגיע לפסיים משפטיים ואינם יכולים להיפתר על ידי החברה.
בברכה,
עו"ד הדר לזר
054-2455180
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של עו"ד לזר טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|