פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה ועיסקה שלא כדין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היי רציתי לעניין אותכם בסיפור מאוד רקוב שמדובר בו על הונאה לשמה.וגניבה שמתאימה לחברות קש שמפילים אנשים בפח!!!ביום רביעי 11.2.09 התקשרתי לשירות לקוחות של חברת 012 בנוגע לרכישת קו טלפון ואינטרנט לבית לשביעות רצונה של אשת המכירות שענתה לי ראתה שמגיע אליה "בחור טוב" שיכולה לעשות עליו קופה הסבירה לי את עלות השירות והתחייבות
עד כאן ניראה טוב נכון? אז זהו שלא!!!!
לאחר שאמרתי כי אני מקבל את הדיל ואת ההתחייבות
הנציגה העלת את נציג הוט שנותנת את התשתית בשם יגאל לתיאום פגישה...
כאשר הנציג עלה לקו אמרתי לו היכן אני גר אמר כי אינו מוצא את כתובתי גם לאחר שאמרתי לו כמה פעמים
בסוף השיחה אמרתי לאותה נציגה כי אם הנציג אינו מוצא את הכתובת אברר שוב לגבי הכתובת הנוכחית כי אולי נפלה טעות אך הבארתי שאני לא סוגר שום דבר עד שאקבל תשובה סופית בעניין
כמובן שאמרה שזה בסדר...
לאחר שעתיים היתקשרתי לש"ל אמרתי להם כי מצאתי את הפיתרון ביקשתי שהנציגה תחזור אליי כמובן שהנציגה חזרה אליי
הסברתי לה כי איני מעוניין בעיסקה וכי כניראה שאין תשתית של הוט במקום מגורי ועליי לסגת מהעניין אמרה כי אין שום בעיה וניתקה
כעבור 10 דק' חוזרת אליי ואומרת לי "שאין שום בעיה רק עליה להעביר אותי לקישרי לקוחות וכי זה פרט שולי שאלתי אותה מה הפירוש הרי איני מחובר אז למה ליתנתק? אמרה כיזהו רק פרט שולי
הסכמתי... כאשר עונה לי נציגה מש"ל חזרתי על הדברים שוב הנציגה שקיבלה את שיחתי אמרה כי תשמח לטפל בפנייתי אך תצתרך להעביר אותי לנציג אחר וכך העבירו אותי ל4 נציגים כאשר כל אחד אומר שהוא לא קשרי לקוחות....
באותו יום חזרתי בערב על הקו כאשר היתעקשתי לעבור לקישרי לקוחות מאמצי "הצליחו" הגעתי לקישרי לקוחות ענתה לי נציגה חיננית אמרה לי מאוד מצרה על מה שקרה וכי תתקשר אליי לאחר העבודה ביום שישי ו"תגזול מזמנה בכדי לטפל בי" וכי תמצא דיל שיעלה על ביקושי אמרתי לעצמי כי אולי הגיע הפיתרון ...
אז זהו שלא הנציגה לא חזרה בכלל ונעלמו עיקבותיה
היתקשרתי שוב ביום ראשון ושוב התעקשתי להגיע לקשרי לקוחות ענה לי נציג בשם אביב אמר כי העניין בבדיקה וכי ישוב אליי לאחר 48 שעות (השיחה מוקלטת) כמובן שהוא לא חזר אליי
חזרתי שוב על הקו לאחר 48 במיקרה אותו אביב ענה לי הוא לא ידע מאיפה צצתי ולא ידע איך לאכל את זה כמובן שלקח לו זמן לאכול את זה ובמקביל השאיר אותי בממתינה שרק לאחרי 20דק' חזר ובישר לי ש...אני מחוייב ל18 חודשים ואין אפרות לבטל אתם מבינים מה המשמעות????????
המשמעות היא שחייבו אותי ל18 חודשים =1890 ש"ח ??????(89.9 *18 חודשים)
אם זה לא ניקרא הונאה אז מה כן ניקרה הונאה
בין אדם שמיתקשר לברר עלות ומתסבר כי אינו מעוניין בשירות מתחייב במקום על 1890 ללא כל נציג\מנהל\בכיר שמגלה טיפה אנושיות ומבטל את העיסקה אם זה לא מקרה כלסיק להונאה אז מה כן
בושה שחברה כזאתי מתפקדת וממשיכה לתפקד בצורה כזאתי
אני את המילה שלי עוד לא סיימתי בעניין יש לי עוד דין ודברים וכניראה שמחכים לי ימים ארוכים אבל רציתי לעדכנים כמובן שיש לי שיחות מוקלטות למקרה הצורך... ככה שתידעו עם מי לנו הצרכנים יש עסק תודה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק הקווים -פיצוי עבור עגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר עטיה טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה