הערמת קשיים בבקשת ניתוק |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.02.09 פניתי לשרות הלקוחות של 012 בבקשה להתנתק לקראת סיום תקופת ההתחייבות ב-22.02.09 וגם עקב כך שאני מקבל חיבור אינטרנט דרך העבודה.
הועברתי לקשרי לקוחות, המתנתי כ-10 דקות שבסיומם השיחה פשוט נותקה.
התקשרתי פעם שניה, שוב הועברתי לקשרי לקוחות, הפעם לאחר המתנה של מספר דקות השיחה נענתה אבל אף אחד לא דיבר איתי, זה היה נשמע כאילו הנציגה הניחה את השפופרת בצד (ברקע נשמעו קולות של נציגים אחרים)
התקשרתי פעם שלישית, בקשתי לדבר עם מנהל אחראי, הושמתי בהמתנה של עוד מספר דקות שבמהלכן הנציגה ניסתה כביכול ליצור קשר בעצמה עם קשרי הלקוחות, לאחר שחזרה אלי היא טענה שעכשיו היא מעבירה אותי ישירות לנציג,
השיחה שוב נותקה.
התקשרתי פעם רביעית (זו האמת לאמיתה), הפעם דרשתי שלא יעבירו אותי לשום מקום, הנציגה (במקרה זו היתה אותה אחת שדברתי איתה בפעם השניה) הציעה שהם יחזרו אלי אחרי 18.00 כדי לחסוך לי את הזמן ועוגמת הנפש.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי.
ביום ראשון 22.02.09 התקשרתי בפעם החמישית, הבטיחו לי זמן המתנה של 2 דקות לקשרי לקוחות, התפתתי, כמובן שחיכיתי לפחות 10 דקות.
סוף סוף הגעתי לנציגה בשם שונטל, נזקקתי לעוד לפחות 10 דקות של שיחה כדי לסיים את הסיפור הזה.
אני פונה ל-012 לעשות חושבים, משהו אצלכם ממש לא עובד.
אותי כלקוח עתידי הפסדתם.
|
בזבוז זמן משווע |
סוג הנזק : |
התייחסות הוגנת וראויה ללקוחות שמתנתקים כמו ללקוחות שמתחברים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|