|
|
|
|
|
|
מעוניין להיתנתק ושיבואו לקחת את הציוד שלהם |
נושא התלונה: |
מועלם תומר |
שם/כינוי: |
יום שני 23 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
012 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
דיברתי אם 012 שעות ארוכות אך ללא הצלחה בסוף הוחלט להיתנתק בהתקנה הגיע נציג החברה לחיבור הציוד של 012 ומודם של בזק ועכשיו בניתוק נדרש ממני לשלוח בדואר את המתאם שיחות של 012 כי אם לא אז אני יחוייב כאילו אני מחובר ואת המודם של בזק שגם אותו 012 התקינו ממנו לא איכפת אבל בזק רוצים אותו שיוחזר לבזק סטור מה אני עובד אצלם...????
|
גועל נפש |
סוג הנזק : |
להגיע לקחת את הציוד ולנתק אותי גם נשלח פקס לחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר- אחראי פניות הציב |
שם ותפקיד: |
לבקשת הלקוח, המנוי נותק ובוטל לאלתר. כמו כן, מאחר ולקוח התעקש לא לשלוח את הציוד חזרה לחברתנו, הוחלט להשאיר את הציוד בבית הלקוח. |
תגובה: |
מנוי בוטל |
פתרון: |
|
|
|