פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא כמו מאמרו לי נושא התלונה:
ראובן רחל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רחל בתקופת החגים 012 יצאה במבצע של 12 אג לדקה לחול התחברנו למבצע עד סוף החגים בסוף חודש אוקטובר בדקתי במספר חברות איזה מבצע כדי לי לאחר שדברתי עם 012 אמרו לי שאני לקוחה שלהם באינטרנט לכן אני ימשיך לדבר ה12 אג לדקה וזה נשמע טוב ולכן התחברתי למבצע לאחר 3 חודשים בדקתי את החשבון וראיתי שאני משלמת 44 אג לדקה ולא כמו שהבטח לי יצרתי קשר ודברתי עם בחורה בשם רונית שבדקה לי את העניין ואמרה לי שיצא מסמך שאומר ללקוח יש מבצע של 12 אג לשיחות לחול הלקוחה חייבה ב44 אג במקום המבצע שיש לה לאחר בירור עם צוות בירורים יש לזכות את הלקוחה ואני ממשיכה באותו מבצע של 12 אג לדקה מספר המסמך 35706463 עכב כך המשכתי לדבר ב012 לחול לתומי לאחר חודש ימים התקשרתי לבדוק את יתרה התשלום ואמרו לי שלא מגיע לי החזר בגלל שלא התקשרי בסוף החגים לקבל מבצע חדש ואני כן התקשרתי וקבלתי ומה שרונית אמרה מצוות רועי לגבי ההחזר זה טעות אני שואלת עם רונית טעתה? ואם הבחורה שדיברה איתי בסוך אוקטובר בסיים החגים גם טעתה ולא רשמה אותי למבצע אני צריכה לספוג את 44 אג לדקה שמדובר ב10 עד 15 שעות בחודש תודה מצפה לתשובה לפני שהקבל מכתב העורך דיין
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלם מה שהבטח לי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ראובן טופלה ע"י מנהלת ממוקד שירות הלקוחות תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה