|
|
|
|
|
|
השירות הטכני של החברה |
נושא התלונה: |
שבת 21 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנויה ותיקה של אינטרנט זהב. התקשרתי כדי לקבל סיוע לתפקודו המשובש של הראוטר שברשותי שרכשתי בחברה . 4 ימים לא הצלחתי לקבל את השירות. במקום זה קבלתי תקליט שמודיע שבגלל פגעי מזג האוויר חברת החשמל מתקנת את רשת החשמל.
לצערי אני לא יכולה לקבל את התירוץ הנ"ל במשך 4 ימים רצופים במשך כל שעות היום. כך לא מתנהגת חברה שמכבדת את עצמה ואת מנוייה !!!
|
אי יכולת לנהל את הרשת הבייתית |
סוג הנזק : |
שיתקשרו אלי מיידית ויעזרו לי לפתור את הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמיכה טכנית |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' בן עמי טופלה ע"י גורם בכיר ממוקד התמיכה הטכנית |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|