פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הטכני של החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה ותיקה של אינטרנט זהב. התקשרתי כדי לקבל סיוע לתפקודו המשובש של הראוטר שברשותי שרכשתי בחברה . 4 ימים לא הצלחתי לקבל את השירות. במקום זה קבלתי תקליט שמודיע שבגלל פגעי מזג האוויר חברת החשמל מתקנת את רשת החשמל.
לצערי אני לא יכולה לקבל את התירוץ הנ"ל במשך 4 ימים רצופים במשך כל שעות היום. כך לא מתנהגת חברה שמכבדת את עצמה ואת מנוייה !!!
אי יכולת לנהל את הרשת הבייתית סוג הנזק :
שיתקשרו אלי מיידית ויעזרו לי לפתור את הבעיה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תמיכה טכנית שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן עמי טופלה ע"י גורם בכיר ממוקד התמיכה הטכנית תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה