פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנים והפרת חוזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
012 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/02/09 התקשרתי למוקד שרות לקוחות של 012 כדי לשדרג את מהירות גלישה האינטרנט מ1.5 ל2.5. נאמר לי שהשדרוג הוא ללא תוספת תשלום ושיש התחייבות של 18חודשים. נאמר לי גם שעלי להתקשר לתשתית (HOT) כדי לעדכן אותם על שדרוג המהירות. כאשר התקשרתי לHOT נאמר לי שעלי לשלם להם תוספת של 20 ₪ כל חודש בנוסף לתשלום החודשי על מנת לשדרג למהירות של2.5. המחיר לא התאים לי וביקשתי להישאר במהירות של 1.5. להפתעתי כשהתקשרתי באותו יום ל012 נאמר לי שאין דרך חזרה אחורה וגם אם אני נשארת באותה מהירות של 1.5 עלי להתחייב ל012 לשנה במקום ל18 חודשים כאשר החבילה המקורית שלי מסתיימת ב9/7/09. יש כאן הטעיה צרכנים והפרת חוזה מכוון שבעצם לא נעשה שום שדרוג במהירות לא אצל התשתית ולא אצל הספק. אני לא רואה שום סיבה להאריך את התחיבות לשנה נוספת כאשר אני נשארת באותם תנאיים. אבקש לתקן את ההפרה ולהחזיר את תקופת התחייבות ל9/2/09.
החזרת התחייבות מקורית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייהת של גב' סיסטר טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה