פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 טוען שהוא טיפל בנו כתוצאה מהתלונה אך לא הדבר !!!!! אף נציג לא פנה אלינו מאז התלונה באינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בהמשך תלונה מס 37593 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
012 טוען שהוא פנה אלינו בתגובה לתלונה באינטרנט אך לא הדבר !!!
מאז התלונה באינטרנט אף נציג לא פנה אלינו ויתרה מכך עדיין ממשיכים להוריד לנו על מנוי שהפסקנו אותו לפני כשנתיים
תיאור האירוע :
לפני כשנתיים פנינו ל 012 על מנת לבטל את המנוי לאינטרנט שביצענו דרכם
הסיבה היא מעבר דירה עם בת הזוג .
הדרך לביטול המנוי נעשה באמצעות הטלפון ואכן ציינו בפניי שהמנוי מבוטל
לאחר שנתיים שאני ובת זוגתי נישאנו והעברנו את החשבונות לחשבון משותף הפנה הבנקאי את תשומת ליבנו שמכרטיס האשראי הישן שמספר שנים לא נעשה בו שימוש עדיין יורד בהוראת קבע סכום של כ - 50 ש"ח לטובת 012 כול חודש
הופתענו מאוד ובאותו יום פנינו ל 012 להבין את פשר הסיבה להורדות
ענתה לנו נציגת השירות לאחר המתנה של 14 דקות ובבדיקה שנעשה מול מנהל המשמרת חזרה אלינו ואמרה שאכן היא רואה שבשנת 2006 בוצעה שיחה עם המנוי לביטול והבטיחה שבחשבון הקרוב נקבל זיכוי של כול הסכום
אך לאחר שהחשבון הגיע ללא זיכוי ושוב עם חיוב של 45.50 ש"ח פנינו שוב לנציגת השירות ושוב כול העניין חזר על עצמו ושוב הבטיחו שנקבל החזר כספי
אך לצערנו בחשבון שלאחר מכן קיבלנו שוב חיוב של 45.50 ש"ח ושוב את אותו תהליך מחדש בפעם השלישית הפעם שוחחה עימנו מנהלת שירות הלקוחות בשם שירי ותשובתה לאחר המתנה רבה הייתה שבשיחת הביטול השירות שביצענו לפני כשנתיים הצליח נציג השירות לשמר אותנו ולכן לא ביטלו לנו את המנוי
הפניתי את תשומת ליבה לכך שבשנתיים האחרונות לא נעשה שימוש באתר 012 ואיך יכול להווצר שאני אסכים לשימור עבור מנוי שאינני עושה שימוש בו, ובדירה שאני עוזב , ולא ביקשתי להעביר את המנוי לדירה החדשה מכיוון שלאשתי יש מנוי של 013 ברק מזה 4 שנים
בסופו של דבר החליטה לזכות אותנו בסכום של חצי מהסכום כמובן שסירבנו להצעה כי אנחנו ביקשנו לבטל את השרות ומאז הביטול לא נעשה שום שימוש באינטרנט ואת זה ניתן לראות במערכת ( אפילו הנציגה ראתה שאין שימוש כמו את שיחת הביטול) ובטח לא הגיוני שנסכים שישמרו אותנו
עברנו עוגמת נפש וזמן המתנה ארוך ומיגע בטלפון
כאחד שעובד מול לקוחות ומטפל בבעיות שירות הטיפול לא תקין ולא מקצוע ולא עקבי
התשובה שקיבלנו דרך האתר שנעשה טיפול ע"י מנהל שירות הלקוחות אך לא הדבר עוד ממשיכים להוריד לנו עוד כסף על מנוי שלא ברשותינו !!!!!
ואנחנו בדרך לתביעה משפטית!!!!
כספי סוג הנזק :
ואנחנו בדרך לתביעה משפטית !!!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ראובן טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה