פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה שלא בתום לב וחיוב חשבוני שלא כחוק נושא התלונה:
ריקוביץ איתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. יש ברשותי מכשיר טלפון סלולרי (054-9222224) המנוי בחברת אורנג'
2. ב 6.8.2008 שייכו את המנוי (054-9222224) לחברת "אאוטסמרט טלקום" (החברה בה אני עובד)
3. במסגרת עבודתי, אני מבצע שיחות לחו"ל באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי
4. כל החיובים בעבור השיחות הבינ"ל מחויבים דרך החשבון החודשי של המפעיל הסלולרי (אורנג')
5. במהלך חודש אוקטובר 2008 יצרתי קשר עם "012 סמייל" כספק שרות אינטרנט בלבד
6. במסגרת תהליך המכירה של שירותי האינטרנט, נאמר לי: "יש לך אפשרות לבצע שיחות מוזלות לחו"ל". משפט זה נאמר כדרך אגב, ללא מתן אישורי לנושא
7. כתוצאה משיחה זו (6.) - "012 סמייל" שייכו את מספר הטלפון הסלולרי שלי אליהם [שוב, ללא הסכמתי/ידיעתי ]
8. לא קיבלתי שום העתק של הסכם ההתקשרות שלי עם "012 סמייל". לא בדואר אלקטרוני ולא בדואר רגיל
9. כעבור חודש וחצי (31.12.08) משיחת המכירה הראשונית, הבחנתי בחיוב בכרטיס האשראי שלי בסך 1016.47 ש"ח מ – "012 סמייל"
10. רק בתאריך 1.1.2009 קיבלתי הודעה בדואר רגיל על חיוב בגין שיחות לחו"ל (שלושה שבועות לאחר שהחיוב הופיע בכרטיס האשראי(9.12))
11. עד חודש אוקטובר, 2008 לא הופעתי כלקוח במערכות המידע של "012 סמייל", וכל החיובים בגין שיחות לחו"ל, אשר בוצעו מהמכשיר הסלולרי, עברו דרך אורנג'
12. במהלך 31.12.08 שוחחתי עם "012 סמייל" וניסיתי להבהיר את נקודות הבאות:

a. לא נתתי את הסכמתי לשיוך מספר הטלפון 054-9222224 ל "012 סמייל" למטרת שיחות בינ"ל
b. החוזה ביני לבין "012 סמייל" הינו בגין שירותי אינטרנט בלבד. החיוב בגין שירותי האינטרנט נגבה דרך "הוט"
c. אין לי כל קשר עסקי, למעט אספקת שירותי אינטרנט, עם "012 סמייל"
d. גם אם מספר הטלפון שלי שוייך (בשוגג) ל"012 סמייל", אין כל עילה לשנות את נוהל החיוב. החיוב היה אמור להמשיך להתבצע דרך אורנג' כמו שהיה עד אותו שלב
e. אין ל"012 סמייל" כל זכות לחייב את חשבון כרטיס האשראי שלי בגין שיחות לחו"ל, שכן לא נתתי הסכמתי לכך
f. ביקשתי לעכב את החיוב עד להבהרת הנושא עם אורנג'
g. ביקשתי לנתק את המספר שלי 054-9222224 מ "012 סמייל" – בקשה שנענתה בחיוב אך נכון ל 1.1.2009 טרם בוצעה, למרות בקשות חוזרות ונשנות

13. לאחר שכל טענותיי נדחו (למעט g.) על ידי מנהל שירות הלקוחות של "012 סמייל", איציק, הודעתי לו שאנקוט בצעדים נוספים וביטלתי את הוראת הקבע בחברת כרטיסי האשראי
14. בעקבות הויכוח, ביקשתי להתנתק גם משירותי האינטרנט. מנהל שירות הלקוחות, איציק, סירב בטענה שיש לי חוזה התחייבות לשנה עם "012 סמייל"
15. חשוב לציין – מספר הטלפון הנ"ל אינו בבעלותי אלא בבעלות חברת אאוטסמרט. אין ל"012 סמייל" כל זכות לחיב מספר טלפון זה ללא רשות החברה אשר בבעלותה המספר!

לסיכום
• תהליך המכירה ושיוכי ל "012 סמייל" כמפעיל שיחות בינ"ל נעשו שלא בתום לב!
• אינני אמור לשלם את החוב ל"012 סמייל" דרך כרטיס האשראי שלי אלא דרך חשבון האורנג' שלי, כפי שנעשה עד אוקטובר 2008
• על "012 סמייל" להמיר את החיוב לאורנג'
• בהמשך למכתב אשר שלחתי בתאריך 4 לינואר, 2009 (קובץ מצורף) ובהמשך לתלונה שהגשתי בעמותת "אמון הציבור" על הליך מכירה של שיחות בין לאומיות וחיוב בגין שיחות בין לאומיות שלא בתום לב
• בתאריך 20 לפברואר, קיבלתי בדואר, חיוב בסך 661.56 ש"ח המורכב מ:
1. תעריף גלישה חודשי באינטרנט (משולב של הוט ו"סמייל 012") בסך: 128.91 ש"ח
2. חיוב בגין שיחות בין לאומיות בסך: 532.65 ש"ח
• בהמשך לתלונתי מחודש ינואר, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ומחלת הגביה של 012 סמייל
• כיוון שאני מעונין במימוש החוזה של הגלישה ברשת אליו נכנסתי, וכיוון החיוב בגין השיחות בין לאומיות אינו חוקי, ביקשתי להפריד את החיובים של השיחות הבין לאומיות והגלישה ברשת כך שאוכל לשלם את חוב בגין הגלישה ברשת בסך: 128.91 ש"ח, עד סגירת הטיפול בסוגיית השיחות הבין לאומיות
• נציגי "סמייל 012" סירבו להצעתי בטענה שאינם יכולים להפריד את החשבונית
• לתשומת לבכם! מחודש ינואר, בו פניתי אל "סמייל 012", לא טופל נושא החיוב בגין השיחות הבין לאומיות וכעת נמנע ממני לשלם גם עבור שירותי הגלישה ברשת
• נציגי שירות הלקוחות של "סמייל 012" התקשרו אלי פעמיים מינואר ללא הצגת טיעונים חדשים על מנת לנסות לשכנע אותי כי עלי לשלם את החוב בגין השיחות הבין לאומיות

לסיכום, כפי שביקשתי במכתבי הקודם ובשיחות הטלפון עם נציגי שירות הלקוחות של 012 סמייל:
1. ראשית, הפרידו בין החיוב של השיחות הבין לאומיות ובין החיוב של הגלישה ברשת על מנת שחוזה הגלישה ברשת יוכל להאכף כראוי
2. שנית, על מנת להגיע להסדר בנושא השיחות הבין לאומיות, אני מציע כי תפנו את כל החיובים בגין השיחות הבין לאומיות דרך המפעיל הסלולרי ("אורנג'"), כפי ש"012 סמייל" עשו בעבר (עד אוקטובר 2008)
כספי סוג הנזק :
המרת החיוב מחשבון הבנק שלי אל חברת הסלולר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר ריקוביץ' טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה