פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות / שקרים וזלזול בלתי נלאה בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זמן לא רב לאחר התחברותי לאינטרנט זהב (התחייבות לשנה, 1.5 מגה 29.9 לחודש) התקשרתי לשירות הלקוחות בשל בעיה שהייתה לי, הנציגה איתה דיברתי לא הייתה יעילה בעליל ודיברה אלי כאילו שאני מבזבזת את זמנה (בחוצפתי הרבה...), באמצע השיחה התערבה מנהלת שירות לקוחות וכדי לפצותי הציעה לי הטבה לבחירה- או אותה מהירות ב 24.9 לחודש, או 2.5 מגה באותו מחיר אותו אני משלמת ללא התחייבות נוספת מעבר למה שהתחייבתי בהצטרפות. בחרתי באפשרות השנייה. לאחר מספר שבועות קיבלתי חיוב אשראי לפיו אני משלמת לחברה 24.9, ואכן המהירות של האנטרנט הייתה זהה לזו שהייתה מלכתחילה.
לפני כשבוע דיברתי עם המחלקה הטכנית של החברה (לאחר זמן המתנה רב- כפול מזה שמוכרז בתחילת השיחה כי הוא הזמן המצופה) ולאחר שפתרו לי את הבעיה (יש לציין כי ביעילות) ביקשתי להפנות לשירות לקוחות בקשה כי יעדכנו את ההטבה לזו שרציתי מלכתחילה, לאחר מספר שעות חזרה אלי מישהי ממחלקת המכירות והציעה לי שדרוג ל 2.5 מגה באותו מחיר, עם התחייבות לשנה וחצי..... הסברתי לה כי נפלה טעות והפנייה הייתה אמורה להגיע לשירות לקוחות, ואם תוכל להפנות אליהם את הבקשה, שכן, לשם הייתה אמורה להגיע. התשובה שקיבלתי : "אולי אני אפנה אליהם, אבל אם זה מספיק חשוב לך אז תתקשרי בשבוע הבא". כך! טלפון משירות לקוחות לא קיבלתי, וכן, זה היה מספיק חשוב לי, הנציגה לא ידעה איך לעזור לי ולאחר (עוד) זמן המתנה הואילה בטובה להעביר אותי אל מנהלת שירות לקוחות ששמה ענבל. זו טענה כי אין כל תיעוד להצעה של המנהלת הקודמת, מה גם שהחיוב על סך 25 שקלים היה יחסי לאותו חודש והחיוב נשאר זהה- 1.5 מגה ב29.9. מסתבר כי אני היא זו שהייתה צריכה להמציא לה הוכחות כי אכן קיבלתי את ההטבה ולאורך כל השיחה זכיתי לזלזול במשפטים כגון "מה האינטרס שלי לתת לך את ההטבה" ולאמירות המביעות חוסר אמון מוחלט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קיום ההבטחה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ויצהנדלר טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה