פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש ינואר נציג של חברת אינטרנט זהב התקשר לבת זוגתי בכדי לחדש את ההסכם בינינו. בת זוגתי אישרה זאת ולאחר מספר ימים בהם בדקתי שחברת נטוויז'ן מציעים לי מחיר עדיף החלטתי לבטל את העסקה ולפיכך התקשרתי לאינטרנט זהב בכדי לבטל את העסקה. הנציגה שענתה לי השיבה שאין לי שום התחייבות כלפיהם ואף הציע לי לחדש את ההתחייבות. חשוב להדגיש שלמרות ששאלתי אותה מספר פעמים אם ישנה התחייבות היא השיבה בשלילה (כפי שיתברר מאוחר יותר לא ציינה זאת גם בהערותיה בפניה). כאשר התקשרתי בהמשך בכדי להתנתק הודיעו לי שיש לי התחייבות לשנה ולפיכך לא ניתן לנתק אותי. הנציגה ששוחחתי עימה הודתה שחלה טעות על ידי הנציגה הקודמת ולפיכך לא ראתה את ההתחייבות. כמובן שבחברה הנדיבה סרבו לבטל את התחייבותי בטענה שאין מה לעשות ואני כבר מחויב בעוד שאם הנציגה היתה מוסרת לי מידע נכון כמובן שהיתי מבקש להתנתק באותו רגע( כולי תקווה שהנציגה עשתה זאת בתום לב, אך לאור דרך ההתנהלות של החברה גם בכך אני מטיל ספק).
כעת אני כבול לשנה נוספת לחברת אינטרנט זהב שהתגלתה כחברה קטנה וקטנונית, אך היו סמוכים ובטוחים כי בתום השנה הזו לעולם לא אצור איתם קשר כלשהו ואצא מגדרי בכדי שכל אדם הקשור אלי יידע להיזהר פן יכווה גם הוא.

בברכת חג שמח (גם לכל נציגות 012)

רענן ברכה
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברכה טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה