|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
ימין דורית וחיים |
שם/כינוי: |
יום שני 16 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
לא ידוע |
כתובת: |
לא ידוע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 למרץ 2009 שידרגתי את המהירות במחשב ל2.5 ויש חוק שאומר שאפשר להתחרט עליו תוך שבועיים לבטל את העיסקה למרות ההתחייבות לשנה וחצי היום בתאריך 16 למרץ 2009 ביקשתי לבטל אמרו לי לא כי עיסקה של שידרוג ולא עיסקה חדשה אני דורשת לבטל זאת מבלי לקנוס אותי ב 700 שקל זוהי חוצפה גדולה
עוד דבר פנינו אין ספור פעמים 10 פעמים שיש בעיות גלישה אצנו כל פעם מסדרים וזה חוזר חלילה אני דורשת ביטול עיסקה מבלי לחייב אותנו כלל אני מפרנסת יחידה בעלי מובטל אבקש להתחשב בזה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' ימין טופלה בשיחה עם מנהלת ממוקד שירות הלקוחות של חברתנו |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|