פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אליאס יניב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לשדרג את האינטרנט ורק אחרי שזה בוצע הנציגה אמרה לי שזה עם התחיבות ל18 חודשים ואז ביקשתי לבטל והיא אמרה לי טוב זה מבוטל והיום אני מגלה שהיא לא ביטלה
עוגמת נפש עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אליאס טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה