פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.12.2008 התחברתי לאינטרנט דרך 012. התחייבתי לשנה. הובטחה לי ערכת צאט/וידאו שתשלח תוך שבועיים.
מאז עברו 3 חודשים בהם התקשרתי לחברה כמה פעמים. כל פעם התנצלו, הבטיחו שיטפלו ושישלחו בהקדם. במבחן התוצאה חוץ מדיבורים והבטחות לא שלחו את ההערכה שהבטיחו.
חוסר אמינות של החברה סוג הנזק :
פחות הבטחות ועמידה אחרי התחייבויות כלפי הלקוח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר שוורץ טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה