|
|
|
|
|
|
אי קיום הבטחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.12.2008 התחברתי לאינטרנט דרך 012. התחייבתי לשנה. הובטחה לי ערכת צאט/וידאו שתשלח תוך שבועיים.
מאז עברו 3 חודשים בהם התקשרתי לחברה כמה פעמים. כל פעם התנצלו, הבטיחו שיטפלו ושישלחו בהקדם. במבחן התוצאה חוץ מדיבורים והבטחות לא שלחו את ההערכה שהבטיחו.
|
חוסר אמינות של החברה |
סוג הנזק : |
פחות הבטחות ועמידה אחרי התחייבויות כלפי הלקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פנייתו של מר שוורץ טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|