פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי ועגמת נפש שירות מתחת לכל ביקורת וסחבת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שהתחתנו אשתי הייתה מנויה ב012. ההתחייבות שלה הסתיימה בספטבמר 2008. בנובמבר 2008 ביקשנו ניתוק היות והתחתנו ואני לקוחשל נטויז'ן ולא היה צורך יותר בשירותי 012.
נציגת השירות ניסתה להעביר אותי ל012 והציעה הצעה, אני אמרתי לה שאני רוצה לבדוק קודם עם החברה שלי לפני שאני מסכים. אולם דרשתי שקודם כל היא תבטל את המנוי של אשתי כי היא כבר לא גרה אצל ההורים. הנציגה אמרה "כן כן ביטלתי את המנוי". לאחר מכן הגיע חשבון ואני לתומי חשבתי שזה הפרשי חיובים. לאחר מכן המשיכו להגיע חיובים התקשרתי ושאלתי למה? אמרו לי שהמנוי לא נותק ושאנחנו קיבלנו חודש חינם והיינו אמורים לחזור אליהם ולבטל שוב. שהו שקר היות ואין לי צורך בחודש חינם ויש לי כבר שנים מנוי בנטויז'ן כאמור. בחודש ינואר הייתי במילואים 26 ימים (עופרת יצוקה) לכן לא יצרתי קשר איתם. בחודש פברואר שוב התקשרתי כי קיבלתי חיוב הפעם גם זכרתי את הנציגה שמה הוא אורית מצוות תמיכה. אחרי דין ודברים היא הסכימה איתי ואמרה שמגיע לי החזרים היא גם נתנה לי מספר ביטול ואמרה שזהו יותר לא יחייבו אותי המספר הוא 35949494. לאחר מכן אני רואה שוב חיוב ואני מדבר כבר על תחילת חודש מרץ. שוב התקשרתי ושאלתי למה אתם מחייבים אדם מנותק שלא מנוי כבר מעל 3 חודשים היא אמרה לי שחזרו לאשתי ב1:14 ב26/2 ואמרו לה אין מקום לזיכוי. זהו שקר היות ואשתי עובדת בשעות הבוקר והצהרים ולא עונה לטלפון. אשתי הכחישה שדיברו איתה. הנציגה הזו נתנה לי שוב מספר אסמכתה 36356301 שמה היה ורד והיא אמרה שאין מקום לזיכוי מיותר לציין שהכסף כבר עבר אליהם כי זה חיוב דרך חברת האשראי.החיוב התבצע ב10.2.09 ואני לא יכול לעשות כלום לגבי זה. אני הרגשתי שכבר זה לא יגמר ולכן התקשרתי לחברת האשראי ודרשתי לא לכבד יותר תשלומים מ012. הם הודיעו לי שאם יהיו בעיות הם עליי והסכמתי.
בחודש מרץ התקבל מכתב שאנחנו שוב חייבים כסף ל012 ושצריך לשלם היות וחברת האשראי לא כיבדה את החשבון שלהם. שוב התקשרתי ל012 ושאלתי למה? הרי אני כבר לא מנוי אצלכם כבר מנובמבר אז למה לחייב אותי עוד? כבר התנתקתי ממכם דיי עזבו אותי אבל היא אמרה שיש עוד חיובים מחודשים קודמים. קוראים לה מור והיא אמרה שאם לא אשלם אז היא תעביר את זה למחלקה המשפטית ושעו"ד יצור אתי קשר. זהו איום לדעתי היות וזהו חיוב של 29 שקלים וכאילו היא אומרת עזוב אותך שלם ושתוק או שתצטרך להסתבך עם עו"ד של החברה. אני טענתי את כל טענותיי והיא אמרה שאין מה לעשות ככה זה. אני אמרתי שאני רוצה לדבר עם בכיר ולהסביר לו שככה חברה לא מתנהגת. להתעלל ככה בלקוח, היא אמרה שכל מה שהיא אמרה זה מה שהבכיר אמר לה להגיד. אני בכל זאת דרשתי ואז היא אמרה שיחזור אליי בכיר תוך 24. קצה נפשי בשיחות האלו ולכן אני כותב תלונה לכל מאן דבעי. ברצוני לציין שהשיחה עם מור מוקלטת וכל מה שהיא אמרה מתועד. צעד נואש של הקלטת שיחה בוצע עקב כך שהנציגים אחר כך מפברקים תיעודים (לדעתי). בשיחה איתה שאתי אותה אם היא יכולה לראות אם השתמשנו באינטרנט שלהם בתקופה שאני מדבר עליה אז היא אמרה " הנה אני רואה שימוש באוקטובר וגם בנובמבר ו... זהו אני רואה שמדצמבר לא השתמשתם" אני אומר לה נו אז את רואה שאני צודק ושאתם גובים ממני סתם כספים? היא אמרה שמבחינתנו המונה ממשיך לעבוד.

לסיכום ברצוני לומר ש012 חברה חובבנית ושאני בחיים לא אשתמש בשום שירות שלהם. הגיעו מים עד נפש ואין עם מי לדבר. אני מקוה שמישהו שאיכפת לו מהחברה יקרא את התלונה ויראה איזה אנשים הם ואיך הם נראים. עוגמת נפש ונזק כספי כזה לא היה לי עם שום חברה שנותנת שירותים. אם אני מתנתק בנובמבר ובמרץ אני עדיין חייב כספים. זה מעיד על חברה שלא מעוניית בלקוחות אלא רק כסף.
אני מאוד מאוכזב מהחברה הזאת.
אני כהן אריאל כותב מכתב זה בשם אשתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב הנוכחי וזיכוי על חודשים שלא השתמשתי בשירות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר אריאל טופלה בשיחה מול מנהלת ממחלקת שירות הלקוחות של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה