פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג מהירות הגלישה ל-2.5M נושא התלונה:
דוידוביץ שמעון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גני תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר הרבה זמן החברה יוצאת עם פרסום של "שדרוג הגלישה למהירות 2.5M ללא תשלום נוסף, אך בהתחייבות ל-18 חודש"
בשום מקום לא נאמר שיש צורך גם בשידרוג התשתית, בהתאם. וזה כן עולה כסף!
שידרגתי את הגלישה למהירות הגבוה יותר ושאלתי להתאמת התשתית נאמר לי שאוכל לשדרג "מתי שנוח לי".
שמתי לב שאחרי השידרוג מהירות הגלישה ירדה כמעט ל- 0!
לקח לי הרבה זמן לשכנע ולהסביר שהבעיה לא אצלי, אלא אצלם, כתוצאה משידרוג, כשבסופו של דבר, אחד הטכנאים הבכירים בתמיכה אמר: "זה ברור שהמהירות תרד, ללא התאמת התשתית".
לקח לי הרבה זמן וכוח להחזיר את המהירות הגלישה חזרה ל-1.5M וויכוחים רבים לבטל את ההתחייבות!
נכון להיום - המצב חזר לקדמותו, אך אני רואה שהחברה ממשיכה להטעות את הלקוחות ולתפוסם ברשותם לעוד 18 חודש עם ההתחייבות שאינה הוגנת כלל!!!
האם יהיה סוף לזה?
נזק באמון הציבור סוג הנזק :
לבטל את הפרסום ולבטל את ההתחייבות של הלקוחות ללא קשר האם התאימו את התשתית! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר דוידוביץ' טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה