פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר אי קבלת חשבוניות-בבדיקה הסתבר כי הבטחות למחירי שיחות לחו"ל החזיקו מעמד 3 חודשים ואז המחירים שונו ליותר מסכום לפני העיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית חיים כתובת:
תיאור הבעיה:
מאחר ובסוגיה זו פניתי לשירות לקוחות אך שם לא יכלו לתת תשובות ברורות יתרה מזאת שאלה זהה באותה שיחה זכתה כל פעם לתשובה שונה,בפניה לסמנכ"ל חזרה מנהלת מחלקת פניות ציבור -אורנה ברוך ,שמהלך שיחה עימה אינו נעים לאוזן ,לדעתה אנשי השירות מיומנים ונותנים הסברים מלאים ביחד עם ידע -אני בניסיון של יותר מפעם אחת אומר שהמוקדנים אינם מתמצאים בהנהלת חשבונות או הסבר לטעויות בחשבונות שדי חוזרים על עצמם,הגב' ברוך שלחה מומחית להסבר שלצערי גם כשלה בהסברים ,ככל שנברתי יותר בחשבונות נתגלו יותר טעויות בחיובים בניגוד להסכמים מוגדרים ,המסבירה נתבקשה להעבירה פניה חוזרת לאורנה ברוך =ותשובה עדין אין !!! מנהלת ?!?!
לבעיות של שיחות קודמות לזיכוי טעויות שרק הובטחו אך לא בוצעו -התשובה לא אושרה בקשת המוקדנית והודענו לך ב SMS רק חבל שרק אמרו ולא עשו ,לפתע לא מצאו דרך להתקשרות עברו ל SMS וירטואלים ,לך תוכיח להם את ההפך.
המלצה חמה שלי אנא בידקו את חיובי החברה בחשבונות וחיוביהם ,מימוש התחיבויות שאינם מיוסמים ,דירשו משלוח חשבוניות זו זכותכם על פי חוק תתפלאו כמה בעיות תגלו שם ,אם תירדמו בשמירה תשלמו מעל ומעבר לכל סיכום.
עוגמת נפש וחיובים שאינם מוצדקים סוג הנזק :
מבקש לשוחח עם המנכ"ל -מקווה שאינו מודע ואוכל לחדש לו,יש לא מעט פרוטקולי שיחות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ויינשטיין טופלה שיחה מול מנהלת מחלקת פניות הציבור ושירות הלקוחות של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה