פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירות שלא ניתן ואיומי נקיטת הליכי ם. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 08 ביררתי עם חברת נטוויז'ן מחירי התחברות דרכם.קיבלתי הצעה והתקשרתי לאינטרנט זהב שהייתי מחוייב בהתחברות איתם עד 18/2/08 וביקשתי הצעה חדשה. כאשר נוכחתי שהצעתם גבוהה מזו שקיבלתי בנטוויז'ן ניסיתי להתקשר איתם ולהודיע על ביטול התחברות דרכם וכשלא הצלחתי שלחתי פקס שאני מבטל את התחברותי איתם.התחברתי עם נטוויז'ן ב31/1/08. בנתיים קיבלתי חיובים בחודשים מרץ 08 והלאה מאינטרנט זהב למרות שהודעתי על ניתוק מהם. למרות הודעותי החוזרות על ניתוק. ביטלתי את הוראת הקבע לתשלום לאינטרנט זהב.כשפנו אליי מאינטרנט זהב מספר פעמים הודעתי שהתנתקתי מהם אך הם המשיכו לחייבני.ב20/12/08 קיבלתי חיוב של 161 שקלים...ב20/2/09 חוב של 206 שקלים עם איום של נקיטת אמצעים משפטיים.להזכירכם התחברתי לנטוויז'ן ב31/1/08 .
כספי סוג הנזק :
א)החזרת כספים שנגבו החל ממרץ 08 ב)הפסקת משלוח הודעות חיוב. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר חופי טופלה בשיחה עם נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה