פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הצלחה בהתנתקות מספק האינטרנט 012 נושא התלונה:
טוקוב אווי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בסביבות 18:00 בערב,התקשרתי למחלקת שירות לקוחות של 012 עינב/עינת מצוות איילת או משהו בסגנון. היא ביקשה המון פרטים מזהים, ולאחר שנתנו את כל הפרטים- לקח בין 5 ל10 דקות, טרחה להגיד לי שהיא לא יכולה לנתק אותי, וזה רק מחלקת שימור לקוחות והם עובדים מחר בין 8-17 בלבד, והיא תדאג אישית שהם יחזרו אליי היום בין 10-12. השארתי 2 טלפונים שלי ושל אימא שלי.

הם לא התקשרו כמובן לאף אחת מאיתנו, אני מזועזעת.

בנוסף, כבר מתחילת החודש אני מנסה להתנתק, וכל פעם הם אומרים להתקשר סמוך למועד הסיום 31.3.09.

אמא שלי בעלת המנוי, היא לא יודעת טוב עברית, אני מדברת בשמה והם רק מעבירים את האחריות מהם, אומרים שזה לא בטיפולם, שיחזרו אליי, וזה לא קורה.

בנוסף לבזבוז הזמן, נוצרת עוגמת נפש מצדי ומצד ההורים שלי במערכת כולה, ובחוסר אמונה בחברות ציבוריות.

אני לא מוכנה לזה,
הטלפון שלי הוא 0524-331079, אני אתן את כל הפרטים, ואם צריך תעלו את אימא שלי בעלת המנוי (אינה יודעת טוב עברית) 052-8472277לועידה.
אני רוצה התנתקות מיידית .
התנתקות מיידית מהחברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תלונתה של גב' טוקוב טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה