פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבר פעמיים בטלתי את שירות האינטרנט, הם ממשיכים לבקש כםף! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בטלתי את שירות האינטרנט בסוף דצמבר 2008
ראיתי שהמשיכו לקחת כםף מכרטים האשראי. התקשרתי עוד פעם לבטל את השירות, ועם זה גם ביטלתי את הוראת לחיוב חשבון.[ב19/2/09]
עכשיו שלחו לי חשבון הביתה! [ב25/3/09] עוד פעם התקשרתי! אחרי שחכיתי הרבה מאוד זמן[כדי שהם יכלו לבדוק מה קורה] בקו הטלפון, אמרו לי שהבחורה שבטלה לי את האינטרנט, היא תתקשר עלי! וזה כמובן לא קרה! מה לעשות???? אני כבר מיאשת!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול האינטרנט, ביטול החשבון ששלחו לי הביתה! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' דורות טופלה בשיחה מול נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה