פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק-סיוט ושקרים! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפי כשנה נגמר המבצע שעבור מחיר ספציפי התחייבתי לשנה.כאשר התקשרתי לבדוק מה המחיר החדש שאוכל לקבל,הנציג ענה לי שייתן לי מחיר של 29 ש"ח לזמן בלתי מוגבל ואני לא אצטרך להתקשר כעבור שנה לחדש את המבצע. עכשיו, כעבור כמעט שנה אני קיבלתי מחיר יותר טוב לחבילה משולבת מספק אחר ומאחר שלא הצלחתי להשיג את אותו המחיר ב-012, החלטתי להתנתק מהם ולעבור לספק אחר.
סיוט זו מילה רכה לתאר את מה שעברתי כדי להתנתק. במשך יומיים ניסיתי להשיג את קשרי לקוחות וכל פעם חיכיתי מעל חצי שעה לפני שהייתי מתייאשת. ביום הראשון סוף כל סוף ענתה לי בחורה ואמרה שכולם תפוסים וביקשה להשאיר טלפון ושם והבטיחה שיחזרו אלי באותו יום בערב.מיותר לציין כי אף אחד לא חזר אלי באותו ערב.יום למחרת חזרתי להמתנות ארוכות בטלפון עד שעוד פעם ענתה לי בחורה עם בקשה להשאיר את הפרטים שלי ובשלב זה כבר רתחתי מרוב עצבים.כתבתי פקס עם הדרישה לניתוק שירותי אינטרנט (יש לי אישור שהפקס עבר). יום למחרת חזרו אלי ב-10 בערב (השעה ניראית לכם סבירה??). קודם כל הנציג הודיע לי כי לא התקבל שום פקס (!!!) והתקשר כי קיבל הודעה מלפני ייומיים.הסברתי שאני רוצה להתנתק כי קיבלתי מחיר יותר טוב ואז הנציג התחיל להתווכח שלא יתכן שקיבלתי מחיר כזה וניסה לשכנע אותי להישאר.אחרי 10 דקות של שכנועים וויכוחים פשוט התחננתי שרק ייתנק אותי.ואז התגלה שיש לי התחייבות לשנה ואני מתנתקת לפני שפג תוקפה! הוא אמר כי יש לו תיעוד לזה במחשב. מה מעניין אותי תיעוד במחשב כשאני לא חתמתי על שום דבר ולא הסכמתי להתחייבות בטלפון ומסתבר שגם אין לו שיחה מוקלטת מאז כדי להוכיח כך או אחרת?בכל אופן,ביקשתי שיינתק אותי בתאריך שבו נגמרת ההתחייבות ואני שומעת את הלא יאומן:"סליחה גברתי,לא נוכל לנתק לתאריך עתידי, תצטרכי להתקשר שוב בתאריך של סוף ההתחייבות ולבקש להתנתק"!בשלב הזה כבר צרחתי מרוב ייאוש ואמרתי שאני לא מוכנה לעבור את כל זה שוב פעם ושיחייב אותי בקנס ויינתק מיידית.זו שערורייה! השירות של 012 מתחת לכל ביקורת.אני הייתי לקוחה ותיקה שלהם ועכשיו אין שום סיכוי בעולם שאחזור להיות לקוחה שלהם אי פעם ואדאג שכך יעשו גם כל האנשים שאני מכירה. בושה וחרפה!
כספי סוג הנזק :
לזכות על הקנס פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של הגב' גומן טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה