פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת חוזה טלפוני על סמך פרטים כוזבים ונתונים שקריים על ידי נציגי 012 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום סגירת העסקה, יום ראשון ה- 10/8/08, שוחחתי עם נציגה בשם **** בשעה 11:00 בבוקר וסגרתי עימה על חוזה להארכת השימוש שלי באינטרנט לשנתיים נוספות. בזמן חתימת החוזה הייתי לקוח של 012 בשירותי הטלפון והאינטרנט ארבע שנים.

שלב ראשון- כאשר הובהר על ידי נציגת השירות, ****, שהחברה תספק לי נתב אלחוטי של חברת אדימקס (Edimax) דגם BR6204WG. לאחר שבדקתי עם איש מקצוע שאני מכיר לגבי טיב הראוטר והומלץ לי עליו, הסכמתי לקבלו בתור הראוטר החדש שלי.
בפועל- החברה שלחה עם טכנאי ההתקנה מודם אחר לגמרי, של חברת LEVEL ONE.

שלב שני- היה כאשר ביקשתי מהנציגה הטבה כספית כלשהיא בתור לקוח כבר 4 שנים- הטבה ש"תמנע ממני לעבור למתחרים" כדברי, הובטח לי שיושאל לי מודם חדש במקום המודם הישן שלי לתקופה הנידונה. הטבה שלדבריה שווה 130 ש"ח.
בפועל- הטכנאי שהגיע להתקין את הרשת בכלל לא ידע על מה אני מדבר ומיותר לציין ששום מודם, או הטבה כספית מבחינתי, לא היה ולא נברא.

במבחן התוצאה- אני עם ראוטר שונה ממה שהובטח לי וללא כל הטבה כספית שהובטחה בזמן השיחה על מנת למשוך אותי לחוזה הדרקוני של שנתיים. המטרה מקדשת את האמצעים, ולא חשוב אם מעלימים פרטים מהלקוח ולא מקיימים את אשר מתחייבים לו רק בכדי להשיג את חוזה ההתחייבות.

מספר תלונות הוגשו על ידי בנושא לנציגי החברה ואותם אמנה כאן:

1. יום רביעי, ה- 13.8.08, שעה 16:30. ****, שירות לקוחות
הועברה תלונה למחלקת הרשת הקווית.

2. יום שלישי, ה- 19.8.08, שעה 12:00, ****, אחראי ראשי, הרשת הקווית
שוחח עימי- הציע פיצוי (מגוחך) בצורה של ערכת מולטימדיה ששויה לא גבוה בכלל (שלא נדבר על נחיצותה לי) שלא התקרב אפילו להטבה הכספית שהובטחה לי בזמן סגירת החוזה.
כהגנה על עניין הראוטר השונה, **** ציין שהחברה עובדת עם כמה ראוטרים וביום ההתקנה כנראה שלא היה זמין הדגם שהובטח לי. כמענה טענתי שנציגת השירות בכלל לא הזכירה אפשרות כזו "שולית", שאם כן, הדברים היו נראים אחרת, כגון ביטול העסקה מלכתחילה, בעניין זה.

3. יום חמישי, ה- 4.9.08, שעה 11:00, **** , שירות לקוחות
הגשת תלונה נוספת.

4. יום רביעי, ה- 17.9.08, שעה 13:00, נציגת שירות
שיחה מקרית שהגיעה לאחר שנציג עזר לי לסדר בעיה (חוזרת ונשנית) באינטרנט, ובה הגשתי תלונה שלישית ואף איימתי שאני אגש למועצה הישראלי לצרכנות ולבית משפט לתביעות קטנות.

מיותר לציין שלאחר כל כך הרבה שיחות, לא נמצא כל פתרון שיספק אותי, הלקוח.

לסיום אומר שנאמר כבר כל כך הרבה על השירות הלקוחות הישראלי, אך שילוב של אי אמירת אמת, חוסר תיאום מזלזל בין נציגי השירות הטלפוני ואנשי השטח, וזילות הלקוח לא יכולים להימשך כך.

משיחות עם מכרים אחרים נודע לי כי התופעה אינה שולית.

****- כל שמות עובדי 012 שצוינו לעיל שמורים בידי.
כספי סוג הנזק :
מעוניין בפיצוי כספי בגובה 130 ש"ח או ביטול העסקה, ללא קנסות, שאוכל לעבור למתחרים. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר לוי חברוני טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה