פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג שרות לא מסר ששדרוג ל-5 מגה מהווה התחייבות לפרק זמן נוסף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ביקשתי להתנתק מהשירות של 012 סמייל אינטרנט זהב. בפנייתי טען נציג השרות כי קיימת התחייבות שלי לתקופה נוספת. די הופתעתי מכיוון שלא נאמר לי כך כאשר ביקשתי הגדלת נפח גלישה ושילמתי עבורה (הדבר לא היה במסגרת מבצע קידום מכירות שלהם או משהו שכזה). לטענת הנציג "זה רשום אצלם במחשב". אני טוענת, ואף אמרתי זאת לאינספור נציגים, בע"פ ואף בפקסים שלא ידוע לי על כל התחייבות שכזו.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
לבטל כל התחייבות "לכאורה" ש"רשומה אצלם במחשב" פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שאולי טופלה ע"י נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה