פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקתי בחודש נובמבר וממשיכים לגבות ממני כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתחילת חודש נובמבר התנתקתי מ 012 ולא היתי במסלול התחייבות. שלחתי להם את המודם בדאר רשום וכחמישה ימים לאחר הניתוק קיבלתי הודעה מהדואר שהמודם נמסר. הם עדיין ממשיכים לחייב אותי, מתחמקים מלחזור אלי ונותנים לי להמתין בכל שיחה כ 30 דקות על הקו. הם גם טענו שהם גובים שוטף 30 וכל מיני טענות מופרחות. הם פשוט לא מוכנים להפסיק לחייב אותי ואני מובטלת.
כספי סוג הנזק :
הנזק הוא כספי ועוגמת נפש. אני רוצה את כספי בחזרה ושיפסיקו לחייב אותי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' כהן טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה