פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בעת "שידרוג" מ1.5 ל"3 מגה" "חינם" תמורת התחייבות לשנה וחצי נושא התלונה:
אברהם רון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקווה שאתם מבינים לבד למה יש מרכאות מעל המילים שידרוג , 3 מגה, וחינם.
בבדיקה שעשיתי המהירות נשארה אותו דבר, מבירור בהוט(עקב בעייה טכנית שפניתי אלהם) התגלה לי לשהמהירות היא 1.5.
מבירור לתמיכה טכנית של 012 מסתבר שיש לי 3 אבל יש לי 1.5 כי הייתי צריך לפנות להוט שישדרגו- ונאמר לי שהנציגה של 012 טוענת שהיא הסבירה לי את זה!
ועוד אמרו לי בתמיכה שעקב אי התאמה יכול להיות לי בעייה בגלישה.
כאילו מתייחסים אליי כאדיוט מוחלט שאני אמור להתחייב לשנה וחצי שנה תמורת שידורג שהוא לא אפקטיבי בכלל(ועוד לשקר שהיא ידעה אותי מזה)
ומזל שגיליתי את הרמאות במהירות. ואם לא הייתי מגלה כל כך מהר?!

אני מתנתק מייד, ופונה למשרד התקשורת ועיתונים.
עלבון, סוג הנזק :
אפילו לא עולה לי בראש משהו אפשרי!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אברהם טופלה בשיחה עם נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה