פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט בהתנתקות מספקית אינטרנט 012 שקרים וחיבוי ייתר נושא התלונה:
לם יוחאי שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
משך חצי שנה ייתי לקוח של ספקית האינטרנט 012.לצערי התברר ששירות הטלפון שלהם שבא על אותו קו ביחד עם האינטרנט סובל מהפרעות ורעשים כתוצאה מעומס על קו האינטרנט.לבקשתי נישלח טכנאי אבל הבעיה לא ניפטרה.בחודש נובמבר 2008 הודעתי לנציגת השרות שלהם על הפסקת התקשרות מידי ומעבר לחברת הוט.גם חברת הוט הודיעה ל-012 שהקו הועבר אליהם.012 ביקשו פרטי הלקוח בשביל לדעת את מי לנתק וקיבלו את זה בתכתובת אימייל.כעבור כמה ימים ניסו 012 להחזיר אותנו אליהם על ידיד נציגת שימור לקוחות.מאז עברו 4 חודשים בהם שמנו לב לעובדה שהחיובים נימשכים.היום בסיום השבוע הראשון של אפריל צלצלתי לברר את מקור הבעיה.נאמר לי שלא ניתנה הוראה מפורשת להתנתק מהאינטרנט.נציגת הלקוחות שיקרה למרות שבידי ובידיה תכתובת בה אני מורה להם להפסיק את יחסי הלקוח-ספק בצורה מידית.הנציגה צעקה ופגעה בי וזאת למרות שביקשתי שתברר ותחזור עם מסקנה.בחישוב מהיר התברר שהם חייבו אותי בסכום של 530 שקל .למשפחה של מובטלים סכום כזה משמעותי מאוד וכל שנסיונותינו לשכנע אותם שהחיובים צריכים להיות מוזחרים הם לא מוכנים לכלום.אני בחיים לא אחזור אליהם !!!!! שווה לתבוע אותם על זה בגדול
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר לם טופלה בשיחה עם נציגה ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה