פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המצאת חוב ,אי הענות מצד מנהל שהתחייב ליצור קשר ואי שליחת מכתב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי לחברת 012 לברר בעניין התחברות לאינטרנט...להפתעתי גיליתי שיש חשבון פעיל על שמי! מסתבר שזהו חשבון שהיה בזמנו משולב עם חברת הוט אשר רכשתי לפני כ7 שנים וממנו התנקתי לאחר כשנה,כלומר לפני 6 שנים. בעודי המומה ומועברת מנציג לנציג שכל אחד מהם אומר לי שאני חייבת סכום אחר (סכומים קטנים אך אלה עלולים לצבור ריביות ולהתעצם). לבסוף לאחר שהתנצלו אמרו שאלו הם זיכויים ולא חיובים ונדמה היה שהעניין נפתר.
מאוחר יותר באותו יום חזר אליי נציג מטעמם כדי לספר לי על המבצעים של החב' לחיבורי אינטרנט,במהלך השיחה כאשר ביקש להזין את מס' ת.ז שלי שוב טען שיש לי חוב שלא הוסדר!!! לאחר כשעה טחצי של שיחה הוסכם באישור מנהל שישלח אליי מכתב שמסיר כל חוב מדומה שכזה ומבטיח שאכן העניין הוסדר שכן אין לי כבר מס' שנים אינטרנט והם מחייבים אותי ואלוהים יודע מתי עוד עלולה להגיע אליי תביעה בוטה יותר לתשלום.
לאחר כשבועיים קיבלתי בדואר מכתב והפלא ופלא זוהי חשבונית לתשלום...התקשרתי-המתנתי כ 40 דק' - בזבזתי כסף וזמן -פנייתי תועדה ושוב לאחר שהנציגה פנתה למנהל הובטח לי שהמכתב שמסיר כל חוב ישלח.
לאחר כשלושה שבועות שוב מכתב עם חוב שגדל-שוב התקשרתי-שוב בזבזתי זמן יקר וכסף על זמן המתנה וזמן העברה מנציג אחר למשנהו ואז שוב הובטח לי שישלח מכתב ואף שיפנה אליי מנהל ב48 השעות הבאות.
שום מנהל לא פנה והמכתב היחיד שמשיך להגיע זו חשבונית שהולכת וגדלה.
הבוקר לאחר 45 דק' שהמתנתי במרכזיה שהשיחה תגיע לנציג שירות ניתקתי
45 דקות נוספות של כסף,זמן,וקרינה ללא מענה!!!
זו תחושת תסכול איומה וכמובן אובדן טוטאלי של האמון בכל נציג שיענה .
זו פשוט שערוריה שחב' שנותנת שירות מנצל ומתעלל שכזה היא מהבולטת בשוק בתחום האינטרנט...אין לי יותר מילים.
תודה.
כספי סוג הנזק :
קבלת מכתב למחיקת החוב באופן סופי וסגירת כל חשבון קיים על שמי ופיצוי כספי עבור השיחות המתישות והארוכות וזמני ההמתנה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ערין טופלה שיחה עם נציגה ממחלקת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה