פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשת תביעה שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי טלפונית לחברה ביקשתי לשלם את חובי לחברה באמצעות כרטיס אשראי ולהתנתק. ענה לי בחור נחמד שהסביר לי מדוע כדאי לי להשאר בחברה - הוא הפנה אותי למוקד אחר לתשלום החוב ואח"כ שוב למוקדנית אחרת לתת הוראת קבע. הכל נגמר לשביעות רצוני.
לפני כחודש ימים קיבלתי מכתב מעו"ד של החברה הנ"ל שבו נתבקשתי לשלם את חובי לחברה ולשלם שכר טרחת עו"ד.
פניתי טלפונית ובכתב הן לחברה והן לעו"ד ושניהם סיפרו לי סיפורים שונים על מנוי נוסף שלא ידעתי על קיומו ועל החוב שהועבר מזמן לעו"ד.
יש לציין שאני פניתי בחודש אוגוסט לחברה על מנת לשלם את חובי , אף אחד לא ציין בפני שיש מנוי נוסף (אין לי מושג איך - הרי זה אותו מספר טלפון ואותו אינטרנט בודד.
אף אחד לא אמר לי שהעיניין הועבר לעורך דין - אולי הייתי פועלת אחרת אז.
פניתי לחברהוביקשתי לשלם את החוב המקורי דהיינו 170 ש"ח ללא כל הנלווים והם סרבו.
אני מוצאת שזו טעות שלהם , השיחות הללו מוקלטות ואפשר לאשר שהתקשרתי לשלם את חובי במלאו . אי לכך מן הראוי שיגבו רק את התשלום המקורי.
האם יש מקום לפנות לעורך דין מטעמי לשם תביעה יצוגית??
ואם כן לאיזה עו"ד עליי לפנות.
בברכה
סימה יצחק

עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת גבייה ותשלומים שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סימה בטיפול של מחלקת גבייה ותשלומים בלבד תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה