פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 - שקרנים ולא אמינים!!! נושא התלונה:
ביטרן אבי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏24 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במשך תקופה ארוכה שילמתי ל-012 מחיר גבוה על שירותי האינטרנט (49 ש"ח לחודש במהירות 1.5M) עד שהחלטתי לעבור לספק אחר וביקשתי להיתנתק מ-012.
העבירו אותי ל"שימור לקוחות", ואחד בשם אנדריי שיכנע אותי להישאר עם חבילה טובה כזאת, שאכן שיכנעה אותי להישאר...(4 חודשים חינם (תוך התחייבות ל-18 חודש), עם ערכת וידאו-צט, ושידרוג המהירות + הכפלתו ללא תשלום...)
בהתאם ל"סידור" החדש, ביטלתי את ההתחברות לספק החדש, ואף שידרגתי את המהירות בבזק בהתאם...
אחרי כמה זמן, התקשר אליי אחד בשם תומר ואמר לי שלא ניתן לבצע את מה שאנדריי הבטיח לי (למרות שאימת עם אנדריי את הדברים שהובטחו לי!) - אמרתי לו שכבר ביטלתי את ההתחברות לספק האחר, ואף שידרגתי בבזק את מהירות הקו בהתאם למה שסיכמתי עם אנדריי, אבל זה לא עניין אותו, אז אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם המנהל האחראי שלו...
לירון התקשרה אליי למחרת, וגם אותה לא עניין שום דבר והיא הודיעה לי שהיא משאירה אותי על 1.5M במחיר של 49 ש"ח לחודש!!!! ממש חוצפה!!!!!

שימו-לב שיעשו הכל כי להביא אתכם אליהם או להשאיר אתכם בידם, אבל לא תמיד יעמדו בהבטחות שהנציגים שלהם מבטיחים!
לתשומת ליבכם!!!!

להימנע מלבוא במגע איתם! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר ביטרן טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה