פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים והטעיות בוטות נושא התלונה:
בורשטיין שני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים החלתי בשירות באנדל של הוט ו012, לאחר שנה רציתי להמשיך רק לכמה חודשים בידיעה שאני עוברת דירה. דיברה איתי בחורה בשם יוליה כדי להמשיך את השירות, הסברתי את מצבי והיא טענה שיהיה חיוב במחיר גבוה יותר רק כדי לא לשאת בהתחייבות ולכן לא חידשתי את הבאנדל ושילמתי לכל ספק בנפרד ל 012 ולהוט. כעת הנני מבקשת לבטל את החיבור החל ממאי 09, מהוט נענתי בחיוב ורק 012, טוענים שאין הדבר אפשרי והתחייביתי, למרות שיוליה הסבירה לי כי לא מדובר בהתחייבות. בנוסף דמי היציאה הם בגובה התשלום שנותר, אין פה שום הגיון כלכלי בלשלם את כל יתר התשלום מראש ולא לפרוס לתשלומים ופשוט להשאר. לאחר שביקשתי אז להמשיך לשלם ושרק במחשב יכתב כי ינתקו אותי החל מסוף ההתחייבות שכביכול התחייבתי, נאמר לי כי הם לא עושים דברים כאלה ומחובתי לבטל בסוף ההתחייבות, אני לא מבינה מה כל כך קשה בפעולה הפשוטה בלבטל בסוף ולא להמשיך לחייב מעבר. לאחר התשה מרובה של מעברים בין גורמים טלפוניים כבר נכנעתי ורציתי לשלם, רק לא להיות מעורבת עם החברה הזו יותר. העבירו אותי לשירות לקוחות, חיכיתי רבע שעה על הקו, ניתקתי ניסיתי להתקשר שוב, ונאמר לי שכיוון שיום הזכרון השירות לא פועל החל מ12, סתם המתנתי לשווא, זלזול בוטה בלקוח.
אין מילים לתאר את החברה, פשוט הזהרו!!!!
בזבוז זמן/ זלזול/עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' בורשטיין טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה