|
|
|
|
|
|
ניסיון התנתקות /שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב1 למאי השתכנעתי להיצטרף ל012 כספק אינטרנט וטלפון כ 3 שעות אחר כך התחרטתי (היתקשרו מהספק המקורי 013 מאחר שלאורך שנים השירות היה טוב וקיבלתי מהם הצעה טובה השתכנעתי)
ניסיתי להיתקשר ל 012 אחרי מספר פעמים והרבה המתנות ארוכות הצלחתי להגיע לבחורה בשם מירי בשירות הלקוחות היא צעקה עליי, התייחסה אלי כמו אל רמאי ואמרה לי " אתם הלקוחות יודעים רק להיתלונן" הייתה צריך להבין שאין לך ברירה ואתה מחויב לשנה ובכלל קיבלת עיסקה מצוינת עכשיו אין לך ברירה.
אישית אני לא זוכר שהסבירו לי שאי אפשר להיתחרט - אני חושב שחשוב לציין זאת במפורש
שנית אני לא מבין ארגון שמעליב את הלקוחות שלו והגישה העיסקית של לאיים עליך שתישאר כי אין לך ברירה מתאימה למקומות אחרים
השאלה שלי איך אפשר להיתנתק מ012 לצמיתות ?
תודה
ארז
|
כספי |
סוג הנזק : |
רק להיתנתק מ012 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פנייתו של מר סוקולסקי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
פתרון: |
|
|
|