פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת זיכוי בסך העולה ל - 800 ש"ח נושא התלונה:
ציילר יצחק צחי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש פברואר אבי יצר קשר עם 012 ע"מ לבטל מנוי שיחות לחו"ל שנעשה על ידי בביתנו לשעבר בראשל"צ. לשם כך אבי היה זקוק ליפוי כח ממני אותו הוא קיבל. לאחר מספר ימים קיבלתי לביתי החדש בק. אונו חשבון שבו חייבו אותי בסכומים גדולים על שיחות לחו"ל . בבירו שנערך מול נציג שירות הוא הסביר לי שמהו השתבש עם חשבוני - מישהו ביטל אותו, אז החזירו לקדמותו ואמר לי שבחודש הבא אזוכה.
כשקיבלתי את החשבון בחודש לאחריו חשכו עיני - לא בלבד שלא קיבלתי זיכוי - חיבו אותי בשנית בסכומי עתק, ובבירור עם נציג שירות נטען שאבי ביטל לי את מבצע השיחות לחו"ל בחשבוני שבק. אונו ושאני אף נתתי לו יפוי כח לכך. בבירור עם אני כפי שידעתי לא היה ולא נברא וכנראה מדובר בטעות של נציג שלא עשה מלאכתו נאמנה. 012 הכחישו את טענותינו ואמרו שכך רשום. כאשר ביקשנו את הקלטת השיחה הם אמרו שאין באפשרותם לספק זאת.
לאחר תלאות אמרה לנו נציגה שהעניין יטופל , ובאם יתעוררו בעיות יצרו עמנו קשר.
מס' פניה 3541463 נציגה בשם מורן.

כעבור חודש החזירו לי את המבצע אך אין זיכוי. יצרתי עמם קשר והם אומרים שוב שאני לא זכאי לכך כי אני בקשתי לבטל את המבצע ובכל מקרה , ואני מצטט "אין למערכת אפשרות לבצע זיכוי" מה שנשמע מופרך לגמרי. הגעתי למנהלת קשרי לקוחות בשם אילנה מס' פניה 37109193 שבה כל מה שהוצע לי זה "הטבות מעולות" כגון לשלם רק 9 ש"ח למשך 3 חודשים במקום 39 ועוד הצעות מגוכחות שלא מכסות ולו במקצת את הנזק הממוני שנגרם, ואמרה שתחזור אלי לאחר שעה.

לאחר שעתיים באין תגובה התקשרתי ונציג השירות חזר על המנטרה הידועה שהיתה קודם. כאשר איבדתי את עשתונותי החלטתי שאני שם קץ לסאגה וברצוני להתנתק, העבירה אותי להמתנה מס' פעמים ובסופו של דבר ניתקה לי כאשר היא "מעבירה אותי".

בושה וחרפה של "שירות לקוחות"

כאשר חזרתי וצלצלתי
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הסכום לחשבוני פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה למר ציילר. ברצוננו לאשר כי פנייתו טופלה לשביעות רצונו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה