פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל מנוי שלא נעשה בו שימוש, 8 ימים בלבד מרגע החיבור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של 012 באינטרנט ובטלפון בביתי.
קניתי מחשב לסבי במתנה וביקשתי לחבר אותו גם לאינטרנט. לצערי הוא אינו רואה מספיק טוב כדי להשתמש במחשב.
בתאריך 30.4 חיברו את סבי לאינטרנט. מלבד בדיקת הטכנאי כי האינטרנט עובד, לא גלש באינטרנט. בתאריך 8.5 ביקשתי מ-012 לנתק את החשבון, מחוסר שימוש.
נציגי 012 טענו כי אני נמצא בהתחייבות ועלי לשלם קנס, את הסכום לתשלום לכל חודש אם אתנתק.
אני שואל את עצמי - כיצד חברות מרשות לעצמן לקבוע חוקים משלהן, ולאזרח הקטן לא ניתן לבטל שירות פשוט שלא נעשה בו שימוש בתוך 14 יום תקניים. פשוט מדהים.
החלטתי לנתק גם את החשבון בביתי של 012 כאות מחאה.
אל תתחברו ל-012!!
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גוטליב טופלה בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה