סירוב לבטל מנוי שלא נעשה בו שימוש, 8 ימים בלבד מרגע החיבור |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של 012 באינטרנט ובטלפון בביתי.
קניתי מחשב לסבי במתנה וביקשתי לחבר אותו גם לאינטרנט. לצערי הוא אינו רואה מספיק טוב כדי להשתמש במחשב.
בתאריך 30.4 חיברו את סבי לאינטרנט. מלבד בדיקת הטכנאי כי האינטרנט עובד, לא גלש באינטרנט. בתאריך 8.5 ביקשתי מ-012 לנתק את החשבון, מחוסר שימוש.
נציגי 012 טענו כי אני נמצא בהתחייבות ועלי לשלם קנס, את הסכום לתשלום לכל חודש אם אתנתק.
אני שואל את עצמי - כיצד חברות מרשות לעצמן לקבוע חוקים משלהן, ולאזרח הקטן לא ניתן לבטל שירות פשוט שלא נעשה בו שימוש בתוך 14 יום תקניים. פשוט מדהים.
החלטתי לנתק גם את החשבון בביתי של 012 כאות מחאה.
אל תתחברו ל-012!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|