פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה 39888 מיום 5/4/09 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 5/4/09 הגשתי תלונה באתר שלכם, בעקבות לתלונתי 012 פנו אלי לאחר כשבועיים בערך, התנצלו, ביטלו את המנוי, וטענו שהם מזכים אותי מכל חוב כלפיהם, בגלל הטעויות שלהם.

להלן המייל שהתקבל מהם ביום 21-4-09:

בהמשך לשיחתנו,
ראשית, נבקש להביע את התנצלותנו העמוקה בשל עגמת הנפש שנגרמה לך.
נדגיש כי השאיפה לשיפור מתמיד בשירות עומדת בראש סולם העדיפויות של חברת 012 סמייל, ואנו עושים את מירב המאמצים לשפר את איכות השרות.
הרינו לאשר כי מנוי אינטרנט בעל שם משתמש ...... מבוטל החל מ21.4.09 וכן קו טלפון.
כמו כן, יתרת החוב ע"ס 138.8 ₪ כולל מע"מ סולקה לאלתר מהמנוי.


ביום ה- 10/5/09 נגבה מחשבוני סך של 138.8 ש"ח עבור 012,

יתרה אשר לטענתם בטלה...

ומענין שאחרי אין ספור פניות שלי אליהם פתאום הם מצאו את פרטי הוראת הקבע שלי...

אני מוצאת שאין גבול לחוצפה בחברת 012, הם לא עומדים מאחורי מילותיהם שלהם, אבקש לזכותי במיידי.

תודה

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ראובני טופלה בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה