פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפשר להתנתק אף שביטול העיסקה אושר בימים ספורים לאחר הצטרפותי עקב שקר או טעות של איש המכירות נושא התלונה:
רוברין דוד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם. הצטרפתי לשרותי האינטרנט של 012 בתאריך אחרי שהובטחה לי על-ידי נציג המכירות חבילה של אינטרנט 2.5 מגה במחיר של 79 ש"ח כולל תשתית הוט וספק 012. לאחר מכן התקשרו אליי מ-012 כדי ליצור לי שם המשתמש ולחבר לאינטרנט. שאלתי לגבי התנאים שקיבלתי בשביל לוודא, אך נציג התמיכה אמר לי שהתנאים לא הגיוניים. ביקשתי להעביר אותי לשרות לקוחות. דיברתי עם נציג שרות הלקוחות והסברתי לא את הבעיה. הוא הבין והבטיח לי שמנהל שלו יצור איתי קשר תוך 24 שעות. לאחר יומיים התקשרתי שוב לשרות לקוחות ודיברתי עם נציג אחר. גם הוא הבטיח לי שמנהלו יצור איתי קשר תוך 24 שעות. מנהל שלו באמת חזר אליי יום למחרת, אך השיחה פתאום התנתקה באמצע. אחרי פעם שלישית!!! שפניתי לשרות לקוחות וחזר אליי עוד מנהל, סוף-סוף משהו התחיל לזוז. המנהל לקח ממני את מספר הטלפון של איש המכירות, דיבר איתו ווידא שיש בעיה. אחרי זה הוא בדק שלא התחברתי לשרות בפועל ואמר לי שהוא מאשר ביטול העסקה ו העביר אותי לקשרי לקוחות. שם סיפרתי את כל הסיפור מהתחלה ונאמר לי לשלוח פקס חתום. אחרי שעשיתי זאת נרגעתי והייתי בטוח שהעניין סגור. לפני יומיים בתאריך 10/05/2009 להפתעתי גיליתי שממשיכים לחייב אותי כל חודש על האינטרנט סכום של 29.90 ש"ח. יצרתי קשר שוב עם שרות הלקוחות, שוב העבירו אותי לקשרי לקוחות איפה שנאמר לי ע"י בחור בשם לירן שאני בהתחייבות עד ינואר 2010. אחרי שהסברתי לו את הבעיה הוא אמר שאין מה לעשות ואני צריך לשלם עד שההתחייבות תיגמר למרות שלא השתמשתי באינטרנט של 012 אף דקה אחת!!! אחרי שביקשתי ממנו לדבר עם מנהל ומנהלו חזר אליי למחרת הוא אמר לי שיש שתי אופציות: או שאני אשלם קנס שבירת ההתחייבות של מס' חודשים שנשארו כפול 29.90 או שהם יקפיאו את התשלום לחצי שנה ולאחר מכן אני אמשיך התחייבות לעוד שנה במחיר של 19.90 לחודש. שתי האופציות לא מקובלות עליי! אני פשוט רוצה שיבטלו לי את העסקה סופית ויחזירו את הכסף ששילמתי להם על כלום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי כספי נוסף על כל השיחות שעשיתי וחיכיתי שעות מנציג לנציג ולא טופלה בעייתי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רוברין טופלה בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה