פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות שפלה של אינטרנט זהב ללקוחותיו,ואי עמידה בתנאים!!b נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הסיבים 25 קרית מטלון כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.02.08 התחברתי לראשונה לסמייל קוי זהב. הצעת המחיר שקיבלתי הייתה על תקשורת אינטרנט כולל תשתית בשתי נקודות,האחת בעסק והשניה לבית.
בנוסף לכך העסקה כללה:
2 קווי טלפון של 072
תשתית.
ספק אינטרנט.
ונקבע שכל הנ"ל משולם תחת עסקה אחת בסך 223 ש"ח בלבד,דרך הכרטיס אשראי.
במהלך חודש פברואר בשנת 2009,יצרתי קשר עם החברה לניתוק וביטול העסקה.
סיבות הניתוק הינם:
א.מעבר דירה.
ב.תום תקופת ההתקשרות עם החברה(שנקבעה מראש לשנה.)
לבקשת החברה, נתבקשתי לשלוח פקס שברצוני לנתק את ההתקשרות עימם,ולטענתם הקו ינותק 14 יום,מיום קבלת הפקס.
לתדהמתי הרבה,ב-15 לאפריל, כאשר קיבלתי את חשבון הויזה שלי, נוכחתי לדעת שעדיין אני מחוייב בהתקשרות עם קווי זהב!!
ולחוצפתם הרבה הם אף הוסיפו במחיר והורידו לי מהויזה 290 ש"ח פעם אחת,ולחודש שאחריו 270 ש"ח.
ולא די בכך, עיניי רואות שבחשבון הויזה חברת HOT(שהיא התשתית בעצם).
מחייבת אותי על סך של 63 שקלים.
וגם תשלום נוסף לחברת בזק על סך 69 שקלים.
שמלכתחילה לא היה ולא נברא שום סיכום על תשלומים למיניהם עם חברות אלו!!
זה היה בשני התשלומים האחרונים של הויזה,מדובר בעצם על חודשים מרצ ואפריל.(החודשים האחרונים).
מה שמסתכם בכך שהעלות (שבכלל הייתה צריכה להיות מבוטלת,כפי שסוכם עם החברה.),צמחה לסכום של כמעט 400 שקלים,מה שלא יעלה על הדעת!!
בנוסף לכך ההתרוצצויות סביב נושא זה, הטרטורים והטלפונים הלא פוסקים לחברה,שזמן ההמתנה בכדי לחכות למענה מצידם נמשך חצי שעה.
או שהנציגי שירות מבטיחים לי:"נציג בכיר יחזור אליך תוך 72 שעות" ואני בתור אזרח פשוט שבסה"כ רוצה להבין על מה ולמה לקחו לי כסף שאינני חייב דבר לאף אחד..וכמובן שאף אחד לא חזר אליי.
מה גם,שאף נציג לא יודע לתת פירוש מדוייק, למה 3 פעמים ניתקו לי את השיחה בפנים!
מה גם שבתחילה הם לא ציינו בפניי שצריך להחזיר את הממירים. והם נזכרו בכך מאוחר מידיי..
ונעניתי בתשובה הבאה:תשלח בדואר ישראל.
שאלתי אותם אם הם בטוחים שזה יגיע אליהם בבטחה דרך דואר ישראל?
הם ענו לי שאין שום בעייה עם זה.
שלחתי את שלושת הממירים,ע"י דואר ישראל לכתובת:הסיבים 25
קריית מטלון
פתח תקוה
מיקוד:49170.
אי לכך שהחברה רוצה שאשלח בדואר רגיל,היא זו שתשא בתוצאות!
מקווה מאד שתעזרו לי לצאת מהברוך אליו נקלעתי!!
אשמח לתגובתכם המיידית.
תודה רבה.
טיפול מיידי!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
ראה פיתרון תגובה:
פנייתו של מר בלישה טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו והנושא טופל בצורה מלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה