פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום למסלול בלי נגד רצון הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעת הרישום לפני שנה הכניסו אותי במסלול עם התחייבות של שנתיים למרות שצינתי שאני לא מעוניין בשום התחייבות לאורך זמן אלא מסלול עם אפשרות ניתוק בכל זמן נתון. ולכן ויתרתי על כל החבילות. כעבור 3 חודשים רציתי לנתק אמרו לי שיש לי התחייבות לשנתיים. ביקשתי לשמוע את השיחה שלי מול שירות לקוחות וסירבו להשמיע לי. מדובר בהטיית לקוחות באופן מאוד חמור וברצוני להודיע את זה למי שנרשם לשירותים של 012 קווי זהב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גומז טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה