פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בבעיה במשך זמן, סירוב לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע זיהיתי כי קיימת בעיית איטיות ברוחב הפס שלי.
ניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם המוקד אולם בכל פעם, בעקבות עומס, הובטח לי שייצרו עמי קשר אולם איש לא חזר.
יומיים לאחר מכן ,הצלחתי ליצור קשר עם תומך אשר לא הצליח לטפל בבעיה והפנה אותי לתומך בכיר אשר היה אמור לחזור אלי "תוך 24 שעות".
בתום 24 השעות יצרתי שוב קשר עם המוקד הטכני ודרשתי לדבר עם המנהל.
לאחר שיחה עימו, הבטיח לי מנהל המוקד, יואל שאמנם הם מחוייבים ליצור קשר בתוך 24 שעות אולם בעקבות עומס לא היה אפשרי הדבר.
הוא התחייב שעוד באותו יום ייצרו עמי קשר להמשך הטיפול.
יום למחרת, לאחר שלא יצרו עמי קשר, יצרתי קשר אני, הפעם עם מוקד השירות וביקשתי להתנתק בתואנה שאיני מקבל את השירות ואיני מקבל טיפול בבעיה שקיימת זה מספר ימים.
הנציגה טענה שאי אפשר משום שאני בהתחיבות ואם אני מעוניין אני מחוייב לשלם את כל הסכום בכדי לצאת מההתחיבות.
הנציגה אף ביקשה ממני לנסות שוב עימה ליצור קשר עם תומך בכיר אולם בזמן ההמתנה לתומך, נותקה השיחה והתומכת לא טרחה לחזור אלי.
למחרת שלחתי מכתב לכתובת האינטרנט של חברת 012, בו פירטתי את השתלשלות העניינים, וביקשתי ליצור עמי קשר להמשך טיפול/ביטול העסקה.
יום למחרת, לאחר שלא קיבלתי תגובה שלחתי מכתב נוסף.
מוזר מאוד, למרות הפרסומת, לא נראה כאילו יש עם מי לדבר שם...
פתרון הבעיה + פיצוי על הזמן שבוזבז / ביטול העסקה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר שטרית טופלה בשיחה עם מנהל ממחלקת קשרי לקוחות לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה