פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא אישור לקוח ואי מתן זיכוי נושא התלונה:
ג'ונסון ג'וש שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
012 השתמשה בכרטיס האשראי שלי ללא אישור
התחייבה לזכות ולא זיכתה
החברה טוענת שנתנה לי שירות פקס 2מייל וחייבה ולא נתנה
ויש עוד רשימה ארוכה
הבעיה נובעת מכך שהחברה פתחה לי שני מנויים ולא הייתה מדעת לכך למרות שמרתי להם מספר פעמים שיש כפילויות
הזמנתי מהחברה במבצע טלביזיה והחברה לא סיפקה אותו בזמן שהיא התחייבה לספק ואז הציע לי זיכוי של ודשיים כפיצוי ולא נתנה לי אותם
הנזק הכספי כרגע עומד על כ 500 ש"ח וכ 5 שעות של שיחות טלפון
אני אשמח תעזרו לי להתמודד עם 012
מה שמדהים הוא שכל פעם שאני מדר איתם צריך מחדש להסביר להם לקרוא את מה שכתוב בתיק לקוח שלי
וזה עדיין לא עוזר
אני מצרף ציטוט שלי שתעדתי בסוף השיחה האחרונה שלי איתם:
"זיכוי של 360 ש"ח בגין חודשיים של זיכוי טלביזיה כולל אינטרנט120+39 ש"ח חודש גלישה חינם ובנוסף זיכוי בגין 3 חודשים פקס 2 מייל 12.5*3"
תודה
ג'וש
זיכוי מלא ופיצוי הוגן פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר ג'ונסון טופלה שיחה עם מנהלת ממוקד שירות הלקוחות של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה