פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 האמת מאחורי החיוך. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני לא מזמן הייתי מנוי בחברה אחרת שעקב בעיות מסויימות
הייתי חייב לעזוב, החברה האמינה ביותר שיכולתי לחשוב עליה הייתה כמובן 012.
לצערי טעיתי ואף התאכזבתי מאוד מהשירות הטכני של החברה.
לאחר שעברתי לחברת 012 אינני יכול להשתמש במשחקי אונליין, כגון LINEAGE
WARCRAFT ועוד.
בהתחלה חשבתי שהבעיה היא אצלי, אך לאחר בדיקה קצרה בפורומים
הבנתי שאני לא המנוי היחיד בחברה שסובל מאותן הבעיות.
כאשר חבר שלי שסובל מאותה הבעיה פנה לתמיכת 012, הנציג ענה
שעם מהירות 3 מגה הוא יכול רק לראות אתרים ולא יותר מזה.
ובכדי לשחק ללא תקיעות ולחוות עוד חוויות חוץ מלהיכנס לאתר הבית
הוא צריך מינימום לשדרג את מהירות האינטרנט ואם הוא רוצה להנות
ממשחקי הרשת הוא חייב להצטרף לחבילת GAMER שהחברה מציעה
בתשלום חודשי נוסף עם התחייבות לשנה וחצי שנה.

יש לי כמה חברים שעובדים בתחום טכנאות האינטרנט שצחקו מאוד חזק
כשסיפרתי להם את הדבר הנ"ל, הם הסבירו לי את העניין.
012 יכולה להיות החברה הכי זולה בשוק ולצבור קליינטים בקלות, אז מאיפה
באה ההכנסה לאחר הורדת המחירים?
הם פשוט סוגרים את הפורטים לשרתי משחק פופולריים, בכדי שגיימרים
יצרו איתם קשר ויגדילו את מהירות האינטרנט שלהם, ואף יצטרפו לחבילת
הGAMER שכמובן תפתור להם את הבעיה אך במחיר מסויים...
במילים פשוטות יותר, החברה חוסמת את הגישה הישירה לשרתי משחק
ובכך היא "עובדת" על אנשים ומפנה אותם לחבילות שישפרו את המצב,
בתשלום כמובן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון טכני. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פריד טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה