פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לקוח חדש-זילזול ושקרים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי אמור להתחבר למבצע מסויים של 012 (לקוו טלפון ואף גם אינטרנט) דרך סוכן שטח שלהם אשר יצר איתי קשר.לאחר מכן ביוזמתי התקשרתי ל-012 בכדי לברר פרטים על המבצע ששמעתי. בסיום השיחה כאשר נציג מכירות שאל אותי אם אני רוצה להתחבר או שאני רוצה שהוא יחזור אליי עניתי בשלילה ואמרתי שאני כבר חתומה אצל סוכן שטח על כן אין צורך שהוא יחזור אליי. כעבור מספר שעות מתקשר אליי הסוכן שהחתים אותי ומודיע לי כי הוא לא יכול לחבר אותי מאחר והנציג מכירות הגדיר את השיחה שלנו כמכירה ועכשיו ועד סוף החודש אף אחד אחר (חוץ מנציג מכירות הזה) לא יכול לחבר אותי. יצרתי קשר עם 012, העבירו אותי מנציג לנציג בדיוק 4 פעמים (ואני כבר לא מדבר על הזמן שביזבזתי על ההמתנה) עד ששנמעס לי וביקשתי מנהל. סיפרתי לו את הסיפור בפעם החמישית מאחר והוא טען כי אינו יודע במה מדובר (כאילו שזה לא היה רשום לו במחשב-אלא אם כן הנציגים לא רשמו את כל הסיפור הפשוט הזה כי לא רצו להתמודד איתו)כל השיחה המנהל דיבר בטון מזלזל ובסיום השיחה אמר שהוא היה עושה את אותו הדבר כי זה מכירות. בעקבות השיחות הללו עם 012 כבר לא רציתי להתחבר לחברה הזאת שבה מתייחסים בזלזול ללקוחות פוטנציאליים שרצו להתחבר אליהם. נציגי מכירות של 012 חושבים שהלקוחות מטומטמים ושהם יכולים לעשות כל העולה על דעתם. אין לי שום רצון אי פעם להיות בחברה זו. תזהרו!!!אני שמחה שלא התחברתי אליהם מאחר ושמעתי לאחרונה מחברים כי השירות שלהם לא מקצועי וזמני המתנה מאוד ארוכים. הנציגים פשוט עושים שם רע לחברה.
החלפת הנציגים. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה