פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שלא ברור על מה, ומאיפה צץ. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאירך 25.05.2009 יצרה איתי קשר בשעה 17:50 ממשרד עורכי דין וטוענת שיש לי חוב מול חברת 012 עבור ספטמבר 2005 עד אפריל 2006 על סך 250ש"ח. אני מנסה להסביר לאותה בחורה שביטלתי את השירות, ואף פעם לא קיבלתי שום חשבונית לתשלום. ביררה איתי את הכתובת שלי, הכתובת ישנה שעזבתי משם בשנת 2005 ומיד כשעזבתי ביטלתי את השירות, כיוון שעברתי לגור עם בן זוג ולא היה צורך באינטרנט, הוא עובד בבזק בינלאומי והיה לו אינטרנט חינם.
שאלתי את אותה בחורה (עו"ד) שכאשר התקשרתי לבטל, אף אחד לא אמר לי שיש לי חוב. חוץ מזה אני שיניתי את הכתובת, אז היא טוענת שהיתי צריכה ליצור קשר מול 012 ולעדכן כתובת, שאלה??? למה אני צריכה לעדכן כתובת בחברה שאינני מקבלת ממנה כבר שירות???? למה אי אפשר להתקשר??? היא טוענת שהם לא מתקשרים. אוקיי, נניח, אבל 4 שנים??? ניסיתי להשיג את 012, אך לא נותנים לי שירות כי הטלפון שלי לא רשום במערכת. אין עם מי לדבר. אותה בחורה מעו"ד מאיימת בהוצאה לפועל ומבקשת מיד לשלם, אין לי מושג על מה לשלם ואני מצידי ללכת איתם לתביעה. מה קורה כאן?? היא גם טוענת שכנראה היתי מחוייבת, אז למה אף אחד לא אמר שיש לי התחייבות מולם?? יש כאן בלגן כל החברות האלה עושות מה שבא להן, אין עם מי לדבר, גם הוט ניסו לעשות לי אותו תרגיל, אך התנצלו ואמרו שזה בטעות יצאה אליי חשבונית לתשלום, עד היום מזה שנתיים אני ממתינה למכתב התנצלות שלהם. כמוכן ניתן לראות שהקו החיבור לאינטרנט נותק ואף החזרתי את כל הציוד שלהם. אני כ"כ כועסת ונראה הפעם אני אלך לתביעות קטנות מול 012, חברה עם שירות גרוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' טברובסקי הינה בטיפול של מחלקת הכספים של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה